شاخص های عملکرد بانک کشاورزی مثبت اعلام شد

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی از به روز شدن دستورالعمل های اعتباری سال های گذشته،تدوین دستورالعمل مربوط به خشکسالی و همچنین محول شدن مسئولیت شورای هماهنگی وصول مطالبات نظام بانکی کشور به بانک کشاورزی خبرداد و افزود: با وجود بروز خشکسالی جدی در 5 استان کشور و به صورت موردی در دیگر استان ها،شاخص های عملکرد این بانک مثبت ارزیابی شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک داور ماهیکار گفت: بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات به بنگاه های زودبازده اهتمام ورزیده است به همین دلیل رئیس جمهور از مجموعه کارکنان این بانک قدردانی کرده است.


وی ضمن به تفاوت های اعتبارات کشاورزی و وزارتی اشاره کرد وافزود: در بانک های تخصصی به ویژه کشاورزی،اعتبار گیرنده و اعتبار دهنده باید متخصص باشند و امروز یکی از افتخارات این بانک،وجود نیروی متخصصی است که در سراسر کشور به بخش کشاورزی خدمت می کنند.
وی تعیین خط مشی اعتبارات و وصول مطالبات بانک کشاورزی را از جمله نوآوری های این حوزه معرفی کرد و گفت:با توجه به سیاست های مصوب نظام بانکی کشور،خط مشی نظارت بر طرح های قدیمی،جدید،فاقد توجیه اقتصادی و .. ارائه شده است.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی اضافه کرد: طرح های ارزی این بانک در حوزه تخصصی کشاورزی به ویژه طرح های راکد و بلاتکلیف، در کارگروهی که به همین منظور تشکیل شده است، بررسی خواهند شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  50  =  52