دانش‌آموزان در تهران اینترنتی ‌نام‌نویسی می‌کنند

مسوول سامانه ارتباط مردمی آموزش و پرورش شهر تهران (تلفن 1820) اعلام کرد: ثبت نام از دانش آموزان در سال تحصیلی آینده در مدارس شهر تهران براساس کدپستی و به صورت اینترنتی انجام خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایرنا

بای افزود: مقدمات انجام این کار در دست بررسی است و ستاد ثبت نام در سازمان آموزش و پرورش به‌زودی فعال خواهد شد.

وی نقل و انتقال معلمان و ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس را از دغدغه‌های مهم فرهنگیان و والدین در شهر تهران اعلام کرد و گفت: نقل و انتقال فرهنگیان

به صورت اینترنتی انجام می‌شود اما ثبت نام از دانش آموزان تهرانی که به‌صورت دستی است همچنان از نگرانی‌های بزرگ شهروندان است.

بای تاکید کرد: با راه‌اندازی این سیستم از این پس والدین بدون هیچ گونه دغدغه‌ای با ارسال کد‌پستی می‌توانند در نزدیک‌ترین مدرسه محل سکونت و بدون مراجعه حضوری، فرزندان خود را نام نویسی کنند.

مسوول سامانه ارتباط مردمی آموزش و پرورش شهر تهران (1820) از مهم‌ترین مزیت راه اندازی این سیستم را کاهش تخلفات در مدارس و سرعت عمل در نام نویسی از دانش آموزان اعلام کرد. بای با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین شرایط نام‌نویسی از دانش آموزان در مدارس، نشانی محل سکونت افراد است، گفت: با راه‌اندازی این سیستم و ورود کد پستی محل سکونت دانش آموز، اسامی و نشانی و شماره تلفن مدارس مورد نظر در اختیار والدین قرار گرفته و آنها برای نام‌نویسی اقدام می کنند.
لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =