موفقیت شرکتهای بیمه ای در گرو تلاش تخصصی روابط عمومی ها

مدیر عامل شرکت بیمه معلم گفت: سازمان های پیشرو دارای روابط عمومی های کارآمد هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ه نقل از موج، سازمانها در پی صنعتی شدن جوامع و رقابت گسترده به منظور تولید انواع محصولات نیازمند بازارهای جدید برای دست یابی به مشتریان خاص خود شده اند. مطالعه بازار و شناخت مشتریان در تخصص و حیطه وظایف واحدهای روابط عمومی است.
امروزه سازمان ها به دنبال جذب نیروهای دانش محور و فکری هستند تا بتوانند راه ها و شیوه های جدید ارتباط با مشتری را پیدا کنند.
محمد رضا عباسی با تاکید بر نقش روابط عمومی در موفقیت سازمان ها گفت: بدون تردید سازمان های پیشرو دارای روابط عمومی های کارآمدی هستند که توانسته اند ارتباط بین سازمان و مشتریان را ارتقا دهند.
وی افزود: باید در عصر جدید ترجمه ای نو از وظایف روابط عمومی ها بر حسب شرایط و نیازهای روز خلق کرد.
وی بخش اعظمی از موفقیت های شرکت بیمه معلم را حاصل روابط عمومی موفق و کارآمد آن عنوان کرد.
علیرضا نورانی مدیریت روابط عمومی شرکت بیمه معلم معتقد است که در کشور ما هنوز روابط عمومی به جایگاه واقعی خود نرسیده و هر تلاش تخصصی در این زمینه لازم و ضروری است.
وی یکی از معضلات اساسی را نبود یک دانش واقعی از کارکردهای روابط عمومی عنوان کرد و برقراری تفاهم و تعادل ارتباطی را بین کارکنان و مدیران ارشد شرکتها و سازمانها مورد تاکید قرار داد.
وی گفت: باید یک نگاه متفاوت و شایسته سالاری به دور از نگاه ابزاری به روابط عمومی ها داشته باشیم تا روابط به کارکرد واقعی و اثربخشی لازم برسند.
مدیریت روابط عمومی این شرکت بیمه ای تصریح کرد: صنعت بیمه در کشور ما از نبود فرهنگ مناسب و عدم آشنایی مردم با خدمات متنوع و متفاوت رنج می برد.
وی اضافه کرد: زمانی که قصد تجارت در هر صنعتی را داریم، باید ابتدا فرهنگ سازی و سپس اطلاع رسانی و تبلیغات کنیم.
وی همچنین بر تحلیل صحیح روابط عمومی از شرایط خارج سازمان به منظور ارائه مشاوره به مدیران تاکید کرد.
گفتنی است، مقاله نورانی مدیریت روابط عمومی بیمه معلم تحت عنوان آسیب شناسی ساختار روابط عمومی در مدیریت بحران، به عنوان مقاله برتر در پنجمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی برگزیده شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

65  −  56  =