قیمت فروش گاز افزایش می‌یابد

در صورت تصویب نهایی ،وزارت نفت از طریق شرکت‌های دولتی تابعه‌ی ذی‌ربط موظف می‌شود قیمت هر متر مکعب فروش گاز مصرفی را مبلغ 20 ریال افزایش داده و درآمد حاصله را عینا جهت گازرسانی به روستاهای کشور هزینه نماید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ی امروز صبح – چهارشنبه – با بررسی طرح اصلاح بند (7) ماده واحده قانون بودجه‌ی سال 1388 کل کشور را مورد بررسی قرار داده و کلیات طرح اصلاح قانون بودجه‌ی سال 88 کل کشور را با 180 رای موافق، 13 رای مخالف و 5 رای ممتنع به تصویب رساندند.

بنابراین گزارش، در صورت تصویب نهایی این طرح، وزارت نفت از طریق شرکت‌های دولتی تابعه‌ی ذی‌ربط موظف می‌شود قیمت هر متر مکعب فروش گاز مصرفی را مبلغ 20 ریال افزایش داده و درآمد حاصله را عینا جهت گازرسانی به روستاهای کشور هزینه نماید.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه‌ی علنی مجلس را بر عهده داشت، پس از رای‌گیری و رای بالای نمایندگان در مورد این طرح اظهار کرد: با ارایه‌ی این طرح شاهد فصل جدیدی از همکاری بین معاونت راهبردی رییس‌جمهور (عزیزی و همکارانشان) با مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه بودیم و درخواست دارم تا این تعامل در همه‌ی حوزه‌ها به نحو شایسته تداوم پیدا کند.

به گزارش ایسنا، پس از تصویب کلیات این طرح، نمایندگان جزییات آن را مورد بررسی قرار خواهند داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

67  −  63  =