بانک مسکن خدمات متنوعی از طریق اینترنت ارائه می دهد

فرزاد صلواتی رییس اداره خدمات نوین بانک مسکن، خدمات بانکداری الکترونیک این بانک را که از طریق اینترنت به مشتریان ارائه می شود تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک صلواتی یکی از خدمات الکترونیک بانک مسکن را امکان انتقال وجه شتابی و پرداخت قبوض از طریق اینترنت در وب سایت بانک به مشتریان عنوان کرد و گفت: مشتریان می توانند با دریافت رمز دوم خود (Pin 2) به سرویس های اینترنتی بانک دسترسی داشته باشند.
وی در خصوص نحوه دریافت رمز دوم از طریق خودپردازهای بانک افزود: مشتریان می توانند با مراجعه به دستگاه های خودپرداز بانک مسکن، در منوی تغییر رمز، رمز دوم مسکن کارت خود را که بین 4 تا 12 رقم می باشد دریافت کنند.
وی یاد آور شد: با استفاده از رمز دوم می توان از تمامی خدمات پرداخت های غیرحضوری همچون اخذ موجودی، خرید، پرداخت قبوض و انتقال وجه از طریق اینترنت، تلفنبانک و موبایل بانک برخوردار شد.
فرزاد صلواتی در پایان سخنان خود، اعلام مانده، دریافت 10 گردش آخر حساب، دریافت گزارش حساب در بازده زمانی خاص، انتقال وجه به حساب مسکن کارت، انتقال وجه به کارت سایر بانک ها، پرداخت اقساط سیستم تسهیلات متمرکز، پرداخت قبوض شرکت های خدماتی، دریافت گزارش عملکرد و تغییر رمز عبور را از دیگر خدمات قابل ارائه بانک مسکن از طریق اینترنت برشمرد.
تصاویر مرتبط

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  21