آغاز فعالیت سامانه جدید ارزیابی عملکرد بیمه مرکزی

سامانه جدید ارزیابی عملکرد بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را آغاز کرد.مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه مرکزی با اعلام این مطلب گفت: پیش از این ارزیابی عملکرد واحدهای مختلف بیمه مرکزی به صورت سنتی انجام می شد که با نصب و راه اندازی سامانه جدید، همه فعالیتها به صورت مکانیزه کنترل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از بیمه انلاین کاظم فیروزپور افزود: با تصمیم هیات عامل بیمه مرکزی، ارزیابی عملکرد به صورت یک مدیریت جداگانه فعالیت خود را آغاز کرده است که با تهیه گزارش های منظم و مداوم، برنامه های عملیاتی حوزه ها و مدیران بیمه مرکزی را کنترل و به رییس کل بیمه مرکزی گزارش می دهد.

وی خاطرنشان کرد: سامانه جدید این امکان را فراهم می کند که ضمن نظارت دقیق و مستمر بر برنامه ها و مشخص شدن درصد پیشرفت یا تحقق برنامه های ارجاع شده به هر حوزه یا مدیریت، موانع موجود در اجرای برنامه ها شناسایی و گزارش می شود تا راهکارهای مناسب برای آن اتخاذ شود.
فیروزپور یاداور شد: به همین منظور جلسه آشنایی مدیران بیمه مرکزی با سامانه جدید ارزیابی عملکرد ،امروز برگزار می شود و جلسه دیگری نیز برای کارشناسان تدارک دیده شده است تا ضمن آشنایی مدیران و کارشناسان با نحوه فعالیت سامانه جدید، به سوالات احتمالی آنان در این خصوص پاسخ داده شود.
 
لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  +    =  53