بانک پارسیان برترین شرکت خصوصی کشور شد

پارسیان به عنوان یکی از 10 شرکت پیشرو کشور بر اساس شاخص رقابت پذیری تندیس گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، بر اساس رتبه بندی 100شرکت برتر کشور که توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام شد، بانک پارسیان عنوان نخست بانک های کشور را کسب کرد و همچنین به عنوان برترین شرکت خصوصی کشور و جزء 10شرکت پیشرو در شاخص رقابت پذیری معرفی شد.
دکتر فطانت عضو هیئت مدیره بانک پارسیان، ضمن اعلام خبر فوق گفت: این رتبه‌بندی که برای دوازدهمین سال متوالی با هدف شفاف سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکت‌های ایرانی و رتبه‌بندی آنها از نظر میزان تاثیرگذاری در اقتصاد ملی با هدف گسترش رقابت در فضای کسب و کار بنگاه‌های اقتصادی صورت گرفته است که طی آن سازمان مدیریت صنعتی 100 شرکت برتر کشور در سال 87 را از حیث فروش و همچنین 10شرکت پیشرو در شاخص رقابت پذیری را معرفی کرده است.
وی از سازمان مدیریت صنعتی به عنوان عالی ترین مرجع تخصصی ای که در کشور به بررسی عملکرد شرکت ها می پردازد، یاد کرد و افزود: این سازمان هر ساله با در نظر گرفتن شاخص های مختلفی همچون فروش درآمد رتبه شرکت ها را مشخص می کند.
عضو هیئت مدیره بانک پارسیان در همین چارچوب افزود: بانک پارسیان با توجه به شاخص فروش درآمد موفق شد با سه رتبه صعود نسبت به سال 86 در میان صد شرکت برتر مقام هفتم و در بین همه بانک های کشور اعم از دولتی و خصوصی عنوان نخست را به خود اختصاص دهد.
وی موفقیت های کسب شده توسط بانک پارسیان را در وهله اول مرهون اعتماد و همراهی مشتریان و تلاش بی وقفه پرسنل ارزشمند بانک دانست و گفت:بر اساس گزارش منتشر شده ،بانک پارسیان تنها با 8سال سابقه فعالیت، عنوان برترین بانک را در میان بانک های کشور به دست آورده است که با توجه به سابقه طولانی فعالیت برخی از بانک های رقیب دولتی ودیگر بانک های خصوصی کشور جایگاه بسیار ارزشمندی است.
دکتر فطانت در ادامه با تاکید بر این که در گزارش منتشر شده سازمان مدیریت صنعتی بانک پارسیان همچنین جزء 10شرکت پیشرو کشور و برترین شرکت خصوصی کشور معرفی شده است، گفت: معیار انتخاب 10شرکت پیشرو توسط سازمان مدیریت صنعتی توان رقابتی شرکت ها می باشد. بر اساس این معیار، صعود یکباره بانک پارسیان از رتبه دهم به رتبه هفتم طی یک سال بسیار حایز اهمیت بوده است.
عضو هیئت مدیره بانک پارسیان همچنین به عملکرد شرکت بیمه پارسیان اشاره کرد و گفت: بیمه پارسیان در رتبه بندی اعلام شده، رتبه 83 شرکت های برتر کشور را احراز کرده و با توجه به این جایگاه بیمه پارسیان، کماکان برترین بیمه خصوصی کشور است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

66  ⁄    =  11