تعداد قربانیان سوانح رانندگی سیزده بدر

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور از کشته شدن 31 نفر در سوانح رانندگی سیزده‌به‌در خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سرهنگ حسین علیشاهی در رابطه با سوانح رانندگی روز سیزده‌به‌در، گفت: در 222 فقره تصادفات این روز 31 نفر کشته و 331 نفر مجروح شدند.

وی با اشاره به اینکه 59 فقره از سوانح روز گذشته واژگونی خودرو بوده است، تصریح کرد: بی‌توجهی به جلو با 68 فقره در صدر علل تصادفات رانندگی روز گذشته قرار گرفت و تخطی از سرعت مطمئن با 38 فقره و انحراف به چپ نابه‌جا با 53 فقره از دیگر علل سوانح رانندگی سیزدهم فروردین‌ماه بودند.

علیشاهی افزود: در مهمترین تصادف روز گذشته در استان اصفهان محور دهق به علویجه بر اثر انحراف به چپ یک دستگاه پژو 405 و تصادف با خودرو پیکان، شش نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

او ادامه داد: بر اثر واژگونی یک دستگاه کمپرسی بنز در محور روستایی راژ در استان آذربایجان غربی یک نفر کشته و 15 نفر مجروح شدند. این کامیون اقدام به سوار کردن مسافر در قسمت بار کرده بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور اعلام کرد: هم‌اکنون ترافیک پرحجم و نیمه‌سنگینی در محور رشت به قزوین، ‌قزوین به کرج، کرج به تهران و قم به تهران وجود دارد. ترافیک در آزاد راه تهران‌-‌کرج و قم‌-‌تهران در هر دو لاین پرحجم است.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور تاکید کرد: تا ساعت 24 امروز محدودیت تردد کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در محورهای کردستان، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر و هراز ادامه دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  36