قیمت انواع سکه در بازار کاهش یافت

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از کاهش قیمت طلای جهانی و کاهش انواع قیمت سکه در بازار داخلی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محمد کشتی آرای در گفتگو با مهر از کاهش 25 دلاری قیمت هر اونس طلای جهانی امروز نسبت به هفته گذشته خبرداد و گفت: امروز قیمت هر اونس طلای جهانی به یکهزارو 137 دلار رسیده است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر افزود: در پی کاهش قیمت طلای جهانی قیمت سکه نیز در بازار داخلی کاهش یافت، به نحویکه قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم با دو هزار تومان کاهش نسبت به پایان هفته گذشته امروز به 282 هزار تومان در بازار رسیده است.

وی همچنین قیمت هر قطعه سکه طلای طرح جدید را 272 هزارو 500 تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر قطعه سکه طرح جدید نیز امروز نسبت به پنج شنبه هفته گذشته با کاهش دو هزار تومانی مواجه شده است.

کشتی آرای قیمت هر قطعه سکه نیم بهار آزادی را 137 هزارو 500 تومان با کاهش یکهزار تومانی و ربع سکه را نیز 69 هزار تومان با کاهش 500 تومانی نسبت به هفته گذشته اعلام کرد.

وی همچنین قیمت هر گرم طلای زرد 18 عیار را نیز در بازار امروز تهران 27 هزارو 700 تومان ذکر کرد و تقویت ارزش دلار، کاهش قیمت نفت و کاهش تقاضا در بازار را از جمله دلایل کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی دانست.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اشاره به تعطیلی دو روزه بازارهای جهانی گفت: با توجه به این امر نمی توان قیمتی برای سکه و طلا و وضعیت بازار داخلی و بین المللی پیش بینی کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

65  +    =  74