شبکه خرید الکترونیکی کالا در صنعت نفت راه اندازی می شود

مدیر عامل شرکت ملی گاز از راه اندازی شبکه خرید الکترونیکی کالا در صنعت نفت با دستور وزیر نفت خبر داد و گفت: تاکنون برای تامین منابع مالی طرحهای صنعت نفت و گاز 75 میلیارد دلار تفاهم نامه امضا شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک

جواد اوجی با اشاره به برنامه های وزیر نفت برای استفاده بهینه از منابع مالی و سرمایه ای بانکهای داخلی برای اجرای طرحهای مختلف صنعت نفت و گاز، گفت: با مذاکرات و اقداماتی که به عمل آورده تاکنون به میزان 75میلیارد دلار در زمینه توسعه صنعت نفت و گاز کشور تفاهم نامه به امضا رسیده که تاکنون در ایران سابقه نداشته است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران همچنین با اشاره به به افزایش قابل ملاحظه سهم صادرات گاز در سطح منطقه افزود: یکی از ابتکارات وزیر نفت راه اندازی شبکه خرید الکترونیکی در صنعت نفت است.

به گفته این مقام مسئول در این شبکه خرید با استفاده از بانک اطلاعاتی موجود دسترسی پیمانکاران و خریداران و همین طور ارتباط آنان با صنعت نفت تسریع می شود.

وی با بیان اینکه وزیر نفت معتقد است که سازندگان داخل کشور همیشه باید مورد حمایت قرار گیرند تاکید کرد: تلاش برای ایجاد بانک خصوصی صنعت نفت یکی از ابتکارات وزیر نفت بوده که توسط سرمایه گذاران و یا پیمانکاران مرتبط با صنعت راه اندازی و فعالیت خواهد کرد.

این مقام مسئول همچنین با مثبت ارزیابی کردن اقدامات وزیر نفت در زمستان سال گذشته برای تامین پایدار و مطمئن گاز مشترکان، تبیین کرد: با برگزاری جلسات سوخت زمستانی و پیگیری مشکلات تولید، فرآورش، توزیع و تامین سوخت مایع زمستان بدون چالشی را پشت سر گذاشتیم.

منبع:مهر

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

54  −    =  44