محکومیت میلیاردی یکی از نمایندگیهای شرکت قطارهای مسافربری

سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت بیش از 1.4 میلیارد ریالی یکی از نمایندگیهای شرکت قطارهای مسافربری و برخورد با قاچاقچی بیش از 1000 دستگاه گوشی تلفن همراه در محل وقوع تخلف خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیکسازمان تعزیرات حکومتی گزارش داد: حسب شکایت مسافران از یک نمایندگی شرکت قطارهای مسافربری در کرمان و گزارش اداره بازرگانی مبنی بر کم فروشی، پرونده ای در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

براساس گزارش کارشناسان اداره بازرگانی، نمایندگی مذکور با اطلاع از خرابی سیستم صوتی و تصویری واگن های قطار قیمت بلیط مصوب را بدون کسر امکانات مزبور، از مسافران اخذ می نمود که پرونده جهت بررسی بیشتر و طی مراحل قانونی به شعبه اول تعزیرات حکومتی کرمان ارسال شد.

شعبه مذکور با توجه به محتویات پرونده تخلف انتسابی را محرز تشخیص و مدیر نمایندگی متخلف را علاوه بر الزام به استرداد وجوه دریافتی در حق شاکیان به پرداخت 1 میلیارد و 481 میلیون و 80 هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

برخورد با قاچاقچی گوشی تلفن همراه

سازمان تعزیرات حکومتی همچنین تصریح کرد: فردی به اتهام قاچاق بیش از یک هزار دستگاه گوشی تلفن همراه به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

ماموران نیروی انتظامی مستقر در گلوگاه شهید زارعی همدان طی بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری سمند مقادیری کالای قاچاق شامل 1532 دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و ضبط نمودند.

با اعلام شکایت گمرک پرونده ای در این رابطه تشکیل و در شعبه مستقر در محل، مورد رسیدگی و اعمال قانون قرار گرفت.

شعبه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی همدان مستقر در گلوگاه شهید زارعی پس از بررسی محتویات پرونده، تخلف انتسابی دایر بر قاچاق کالا را محرز تشخیص و متخلف را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت یک میلیارد و 339 میلیون و 689 هزار و 204 ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم نمود.


 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

26  ⁄    =  13