استقرار ۳ هزار دستگاه پایانه فروش در نمایشگاه کتاب

شرکت خدمات انفورماتیک با هدف فراهم آوردن امکان استفاده بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب ازخدمات کارت بانک‌ها و کارت های اعتباری، 3 هزار دستگاه پایانه فروش( POS ) را در محل برگزاری نمایشگاه تحت پوشش قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل ازمدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت خدمات انفور ماتیک ، مدیر پروژه نمایشگاه کتاب این شرکت ضمن اعلام این مطلب افزود: به منظور تداوم ارتباط و سرویس دهی پایانه های فروش و همچنین دستگاه های خود پرداز و باجه‌های فعال بانک صادرات ایران در نمایشگاه، زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری و بسترهای ارتباطی و مخابراتی لازم همچون: بکارگیری 14 پایانه ماهواره‌ایVSAT و 2لینک پر ظرفیت زمینی برای تقویت شبکه جهت باجه‌های سپهری و 12 دستگاه خود پرداز بانک صادرات فراهم شده است.


لازم به ذکر است؛ در نمایشگاه سال گذشته نیز شرکت خدمات انفور ماتیک با تمهیدات فنی و نرم افزاری خود توانست در طول مدت برگزاری نمایشگاه بیش از 455 هزار و 332 تراکنش را پوشش دهد.از این تعداد تراکنش 422هزار و 216 تراکنش فقط از طریق پایانه‌های فروش انجام شده است.


وی اظهار امیدواری کرد با همکاری سازمان‌ها و اعطای کارت‌های خرید و اعتباری ویژه نمایشگاه کتاب ضمن گسترش فرهنگ کتابخوانی، استفاده از کارت نیز به عنوان بهترین و ایمن‌ترین ابزار خرید در میان عموم معرفی شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

47  −    =  42