ارائه ۱۲۰نوع خدمت از سوی بانک کشاورزی

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی گفت:

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی گفت: بانک کشاورزی 120 نوع خدمات را به مشتریان خود ارائه می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک داور ماهیکار در آیین تودیع و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان شمالی با بیان اینکه بانک کشاورزی راهبردهای خود را براساس سیاست‌های دولت برنامه‌ریزی کرد، اظهار داشت: در راستای رشد و رونق اقتصادی روستاها و توجه به کشاورزی، این بانک سال گذشته 70 هزار میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است.


وی گفت: از این میزان صرفا 390 هزار میلیارد تسهیلات برای توسعه و تقویت بخش کشاورزی پرداخت شده است.


وی اظهار داشت: این در حالی است که در سال 58 میزان پرداخت تسهیلات بانک کشاورزی تنها 58 میلیارد ریال بوده است.


ماهیکار یادآور شد: طی سال‌های اخیر با تلاش‌های انجام شده سالانه 5/28 درصد به میزان تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی افزوده شده است.

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی گفت: همه ساله 5/28 درصد اعتبار به میزان تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی افزوده می‌شود.


وی اظهار داشت: اکنون در هفتاد و هفتمین سالگرد تاسیس بانک کشاورزی به عنوان بانک دولتی قرار داریم.


وی افزود: بانک کشاورزی سابقه 45 سال فعالیت پیش از انقلاب و 32 سال پس از انقلاب را دارد.


ماهیکار تصریح کرد: هر زمان که بخواهیم فعالیت بانک کشاورزی را مرور کنیم به نتایج مثبت و مبرهنی می‌رسیم.


وی با بیان اینکه بانک کشاورزی پیش از انقلاب حالت صندوقی را داشت، گفت: در این سال‌ها بانک کشاورزی صرفا پول را توزیع می‌کرد.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی فعالیت‌های این بان

ک را به چند دوره زمانی تقسیم کرد و گفت: از سال 58 تا 69 عمدتا قانون ملی شدن بانک‌ها طرح موضوع می‌شود و عملیات بدون ربا شکل می‌گیرد و بعد تشکیل صندوق بیمه کشاورزی اتفاق می‌افتد.


وی با بیان اینکه بانک کشاورزی در این سال‌ها تلاش می‌کند تا خود را با سیاست‌ها منطبق کند، اظهار داشت: در این دوره تلاش‌هایی برای ارتقای سطح فعالیت‌های بانک کشاورزی صورت می‌گیرد، از این رو شبکه‌های زنجیره‌ای بانک‌ها در روستاها و شهرها توسعه می‌یابد و منابع مالی بانک برای رونق اقتصادی و کشاورزی استفاده می‌شود.
ماهیکار با بیان اینکه در سال‌های اخیر بانک کشاورزی به سمت الکترونیکی شدن حرکت کرده است، یکی از مهمترین رویکردهای بانک کشاورزی را افزایش سطح میزان پرداختی تسهیلات و رشد پرداختی تسهیلات در مقایسه با سایر بانک‌ها عنوان کرد.
وی تصریح کرد: در حالیکه در سال 63 کمتر از یک درصد از منابع پرداختی‌ بانک‌ها به بانک کشاورزی تعلق داشت، این میزان در سال 83 به هشت درصد رشد یافت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  12  =  18