دریافت یارانه نقدی در شش استان دیگر

وزیر رفاه گفت: دریافت یارانه نقدی در شش استان دیگر کشور آغاز می شود که ساکنان این استانها باید در این خصوص اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک صادق محصولی شامگاه شنبه در مراسم بازدید از اردوگاه امام علی(ع) کمیته امداد غرب استان تهران در کرج در جمع خبرنگاران افزود: از امروز شش استان دیگر یعنی چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، زنجان، کرمان، همدان و یزد شامل دریافت یارانه نقدی می شوند و ساکنان این استانها می توانند در این خصوص شماره حساب اعلام کنند.

وی ادامه داد: سرپرستان خانوار می توانند در این زمینه اقدام و با اعلام شماره حساب نسبت به دریافت یارانه یادشده اقدام کنند.

این مسئول عنوان کرد: غیر از شش استان یادشده، فقط سه استان دیگر برای دریافت یارانه نقدی باقی می مانند و ساکنان این استانها نیز می توانند پس از اعلام تاریخ نسبت به اعلام شماره حساب و دریافت یارانه خود اقدام کنند.

احتمالا از 25 مردادماه سه استان باقیمانده نیز شامل دریافت یارانه ها می شوند

وی اظهار داشت: احتمالا از تاریخ 25 مردادماه نیز سه استان باقیمانده یعنی تهران، قزوین و قم شامل دریافت یارانه ها می شوند و ساکنان این مناطق باید منتظر اعلام تاریخ باشند و مانند بقیه استانها با اعلام شماره حساب، یارانه دریافت کنند.

محصولی خاطرنشان کرد: دولت در زمینه حمایت از نهاد کمیته امداد همکاری های بسیار خوبی دارد و وزارت رفاه نیز تلاش می کند تا همگام با این امر عمل و از دولت دفاع کند.

وزارت رفاه در حد توان برای حمایت از کمیته امداد تلاش می کند

وی اضافه کرد: البته این استراتژی پیش از این نیز وجود داشت و وزارت رفاه در حد توان خود برای حمایت از کمیته امداد و یاری رساندن به افراد تحت پوشش این نهاد تلاش می کند و امیدواریم این امر نتیجه مطلوب در پی داشته باشد و در جهت رفاه حال مددجویان عمل کند.

این مسئول در خصوص حضور خود در جمع دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در اردوگاه امام علی (ع) نیز افزود: حضور در میان این نوجوان و جوانان، امیدبخش و نشاط بخش است و موجب می شود تا مسئولان انگیزه بیشتری برای تلاش و فعالیت پیدا کنند.

وی یادآوری کرد: نوجوانان و جوانان روح پاکی دارند و بسیاری از پلیدی ها هنوز در روح آنها راه پیدا نکرده که این امر باعث می شود تا بودن در کنار هم امیدبخش و نشاط آفرین باشد.

این مسئول اضافه کرد: یکی از بزرگترین ویژگی های جوانان و نوجوانان، داشتن نشاط و شادی است که این امر برای جامعه بسیار مفید تلقی می شود و می تواند موجبات رشد و تعالی را فراهم کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  2  =