ادامه رایزنی‌ها درباره تعیین مدیرعامل جدید

هیات مدیره شرکت خدمات قصد استعفا ندارد

در حالی که برخی شایعات از تهدید به استعفای برخی یا تمام اعضای هیات مدیره شرکت خدمات حکایت داشت اما منابع آگاه اعلام می کنند که هیچ یک از اعضای فوق چنین قصدی نداشته و هم اکنون در حال رایزنی با بانک مرکزی هستند تا مدیرعامل جدید بر اساس تعامل انتخاب شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک پس از لغو حکم مدیرعاملی محسن قادری پیش بینی می شد که هیات مدیره شرکت خدمات قصد استعفا داشته باشد اما منابع موثق اعلام کردند:هیات مدیره شرکت به هیچ عنوان قصد استعفا ندارد  و همچنان از ظرفیت های موجود استفاده می کند تا با رایزنی با بانک مرکزی بهترین گزینه برای مدیرعاملی را انتخاب کند.


این منابع اعلام کردند: رییس کل بانک مرکزی تنها در رابطه با مدیرعامل دستور داده مبنی بر اینکه مصالح ایجاب می‌کندحکم مذکور لغو شود و هیات مدیره نیز این دستور را اجرا کرده است.


بنابراین گزارش روز شنبه محمود بهمنی خطاب به هیات مدیره شرکت خدمات دستور داد تا حکم مدیرعاملی محسن قادری لغو شود.


حکم قادری  در روز چهارم مرداد جاری از سوی هیات مدیره صادر شده بود که بعد ازظهر روز شنبه نهم مرداد این حکم لغو و اعلام شد: تصمیم در خصوص تعیین مدیرعامل جدید به زودی اعلام خواهد شد.


همچنین طی مدتی که حکم محسن قادری به عنوان مدیرعامل مشخص شد، محمد پویانفر مدیرعامل سابق حاضر نشد دفتر خود را ترک کند و عملا شرایط را به سمتی هدایت کرد تا محمود بهمنی دوست نزدیک وی پادرمیانی کرده و علی الحساب حکم قادری را لغو کند.


کارشناسان از یک سو روش پویانفر در اصرار برماندن را منطقی ارزیابی نمی‌کنند همچنین دخالت بهمنی به شکل اعلان دستور مستقیم را نیز دور از شان بانک مرکزی می دانند. به زعم این کارشناسان فراتر افراد ، اعتبار بانک مرکزی و منافع عمومی قرار دارد که مسئولان بانک مرکزی باید به این مقوله ها توجه جدی داشته باشند.
از سوی دیگر اعتقاد دارند در این میان حقوق قادری که هیچ دخالتی در کشمکش‌ها نداشته نیز تضییع شده است.


البته یکی از فعالان بانکی که از دوستان قادری است به «بانکداری الکترونیک» گفت: تجربه نشان داده طی چند سال اخیر مدیرعاملان شرکت خدمات همواره مهمان چند ماهه در اتاق مدیرعامل هستند بنابراین شاید برای قادری بهتر شد که قبل از هر اتفاقی عطای مدیریت را به لقایش بخشید.


بنابراین گزارش هنوز گزینه های مدیریت عاملی شرکت خدمات اعلام نشده ولی پیش بینی می شود دست کم پویانفر نیز باید با کسوت مدیرعاملی شرکت خداحافظی کند .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  2  =