بانک ملی از لحاظ تمام شاخص‌های توزیع برتر شد

بانک ملی ایران در سومین کنفرانس مدیریت نظام توزیع و پخش کشور در بین کلیه بانک‌ها از لحاظ تمام شاخص‌های توزیع به عنوان بانک برتر معرفی و موفق به دریافت تندیس دیموند گردید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک پیشی گرفتن از سایر بانک‌های کشور براساس شاخص‌هایی از جمله سطح دسترسی بانک‌ها، سرعت انجام کار، سطح دسترسی خودپرداز (ATM) و توزیع خودپرداز، بانک ملی ایران را در رأس تمامی بانک‌های کشور قرار داده است.


مهندس برات قنبری عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در مراسم آغاز این کنفرانس ضمن معرفی توزیع و پخش به عنوان مقوله‌ای که کمتر به آن پرداخته شده است، بیش از 40 درصد از بهای تمام شده بسیاری از کالاها و خدمات را ناشی از عدم هماهنگی واحدهای مختلف اقتصادی در ارائه سرویس‌ها دانست.
وی افزود: نظام اقتصادی کشور بانک محور است و تحول در نظام توزیع و پخش مستلزم ایجاد تحول در نظام بانکی کشور است.
این مقام مسئول با بیان این که میزان پرداخت‌های غیرحضوری قبوض در ابتدای سال 87، 5 درصد بوده است اذعان است: این میزان در حال حاضر به رقم 60 درصد افزایش یافته است.
مهندس قنبری در ادامه کاهش بهای تمام شده دریافت قبوض برای بانک ملی ایران را از 4 هزار ریال به یک هزار ریال نتیجه تعامل متقابل و مطلوب این بانک با سازمان‌های مرتبط با این قبوض دانست.
وی در پایان سخنان خود عملکرد هماهنگ نظام‌های تولید، توزیع و بانکی کشور را در گروه گسترش کارت‌های اعتباری عنوان کرد.
دکتر مجبیان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که ریاست کنفرانس را نیز عهده‌دار بود، در بخشی از این کنفرانس فرهنگ‌سازی و ارتقاء شبکه‌های توزیع را محور اصلی برگزاری کنفرانس مذکور عنوان و خاطرنشان کرد: کاهش قیمت تمام شده بسیاری از کالاها به واسطه تکمیل شبکه توزیع از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس است.
در پایان کنفرانس مذکور تندیس دیموند به مؤسسات و سازمان‌های برتر اعطا شد.
گفتنی است دو همایش تبلیغات و تولید مواد غذایی فرا سودمند در کنار کنفرانس مذکور برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  8  =