پاسارگاد بانک دوستدار محیط زیست معرفی شد

به دلیل نهادینه کردن فرهنگ بهره‌مندی از خدمات بانکداری مجازی

در نخستین جشنواره رسانه ومحیط زیست، بانک پاسارگاد، بانک دوستدار محیط زیست، معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بانک پاسارگاد به عنوان یکی از حامیان محیط زیست اعتقاد دارد جهد و تلاش برای حفاظت از محیط زیست وظیفه ملی است و هر سازمانی بایستی در راستای فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن اصل پنجاهم قانون اساسی که موجبات حفاظت از محیط زیست را فراهم می‌سازد، گام بردارد.


خسرو رفیعی، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد ضمن اعلام این خبر گفت: بانک پاسارگاد، از همان آغاز تأسیس، برای فرهنگ‌سازی در جهت حمایت از محیط زیست و پاسداری از آن، خود را مسئول دانسته و اقدامات بسیاری انجام داده است.

 راه اندازی بانکداری مجازی برای اولین بار درکشور و برگزاری مستمر دوره های آموزش بانکداری الکترونیکی در شعبه ها، سازمان ها و مراکز آموزشی (به هزینه خود) از جمله این اقدامات است.

این بانک اعتقاد دارد این کلاس‌ها گام مؤثری در جهت نهادینه کردن فرهنگ بهره‌مندی از خدمات بانکداری مجازی، کاهش تردد در حمل‌ونقل عمومی و در نتیجه اجتناب از آلودگی محیط‌زیست است. همچنین بانک پاسارگاد، به‌منظور ارج نهادن به محیط زیستی سالم تا به حال برنامه‌های مستمر و مختلفی را برگزار کرده‌است.


وی ادامه داد: با توجه به موقعیت شهرهای کشورمان به ویژه تهران نیاز است برای حفاظت از محیط زیست مشارکت سازنده‌ ای در به‌کارگیری راهبردهای حفاظت از محیط زیست داشته باشیم. کاهش جمعیت و کاهش صنایع مضر و انتقال آنها، امری ضروری است و اگر تمام نهادها، ارگان ها و مردم عزیزمان به صورت جامع این امر را در نظر نگیرند حفاظت از محیط زیست به سختی امکان‌پذیر است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  20