ارائه ۱۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنعت مازندران و البرز

بانک تجارت تا پایان دی ثبت کرد:

بانک تجارت در استان مازندران با پرداخت مبلغ 3634 میلیارد ریال تسهیلات از محل بنگاه های اقتصادی زودبازده تا پایان دیماه ، 7494 فرصت شغلی ایجاد نمود . در همین حال مانده تسهیلات این بانک به صنعتگران استان البرز تا پایان دی ماه سالجاری به 7367 میلیارد ریال رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود: مجموع تسهیلات اعطایی بانک تجارت استان البرز به بخشهای مختلف اقتصادی این استان طی مدت اشاره شده بالغ بر 13 هزار و 74 میلیارد ریال بوده که بیشترین سهم تسهیلات اعطا شده در بخش صنعت و معدن، مسکن و ساختمان ، خدمات و بازرگانی بوده است .

گفتنی است بانک تجارت در استان البرز خدمات و تسهیلات بانکی مورد نیاز مشتریان را از طریق 44 شعبه و 12 باجه به انجام می رساند.

مانده تسهیلات اعطایی بانک تجارت استان مازندران

 در همین حال مانده تسهیلات اعطایی بانک تجارت استان مازندران تا پایان دیماه سالجاری در بخش کشاورزی 2296 میلیارد ریال ، بخش صنعت و معدن 1375 میلیارد ریال ، بخش مسکن 1649 میلیارد ریال ، بخش بازرگانی و خدمات 650 میلیارد ریال و بخش صادرات مبلغ 15 میلیارد ریال بوده است .

همچنین مدیریت بانک تجارت در استان مازندران با اعطای 201 میلیارد ریال در احداث 960 واحد در بخش تسهیلات شرکتهای تعاونی مسکن مهر  و 402 میلیارد ریال تسهیلات در بخش مسکن روستایی در احداث 4556 واحد در اجرای برنامه های دولت خدمتگزار مشارکت نمود.

گفتنی است به مناسبت ایام مبارک دهه فجر تالار و رستوران شادزین یکی از پروژه های بزرگ مشارکتی از محل تسهیلات بانک تجارت در منطقه شرق استان مازندران به بهره برداری رسید .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

55  −    =  49