بانک های برتر در بخش تعداد تراکنش های خودپرداز و پایانه های فروشگاهی

در آذر ماه مشخص شد:

عملکرد بانکها در تعداد تراکنش خودپرداز و پایانه های فروشگاهی نشان می دهد بانکهای ملی، صادرات، کشاورزی، ملت، سپه و تجارت در بخش خودپرداز و در بخش پایانه های فروشگاهی پارسیان، ملت ،صادرات، ملی، پاسارگاد و تجارت به ترتیب شش بانک دارای رتبه های یک تا شش بوده اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بر اساس گزارش بانک مرکزی، تا اذر ماه گذشته تعداد تراکنش انجام شده در بخش های خودپرداز و پایانه های فروشگاهی 207.4 میلیون تراکنش بوده که از این میزان معادل 157.4 میلیون تراکنش توسط خودپردازها و نزدیک 50 میلیون تراکنش توسط پایانه های فروشگاهی انجام شده است.

ارقام نشان می دهد تعداد تراکنشهای آذر ماه جاری نسبت به ماه قبل از آن حدود 3 درصد رشد کرده است. همچنین میزان رشد در ماه مذکور نسبت به آبان در بخش خودپرداز 2.5 و در بخش پایانه فروشگاهی نیز 5.5 درصد بوده است.

در همین حال مجموع تراکنشهای آذرماه امسال نسبت به اذرماه سال قبل بالغ بر 54 درصد رشد نشان را می دهد.  در همین حال در بخش خود پرداز میزان رشد نسبت به آذر سال گذشته 17 درصد و در بخش پایانه فروشگاهی 262 درصد بوده است.

همچنین نسبت تراکنشهای شتابی 76 درصد  کل تراکنشها ی انجام شده روی خودپرداز و پایانه فروشگاهی بوده است. البته هنوز تناقض ها درباره آمار تراکنشهای شتابی و کل تراکنش ها  از بین نرفته است.

 

 


 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  ⁄    =  10