برنامه های الکترونیک سال ۹۰ بانک کشاورزی تشریح شد

از سوی محمد طالبی در نشست با اصحاب رسانه

محمد طالبی ضمن تشریح برنامه های الکترونیکی بانک کشاورزی در سال 90 از افزایش ارتباطات این بانک با شرکت TCS جهت استفاده از امکانات جدید نرم افزاری در سال آتی خبرداد.

محمد طالبی ، مدیر عامل بانک کشاورزی ، طی یک نشست خبری به تشریح دستاوردهای نوین بانک کشاورزی در سال جاری وبرنامه های آتی بانک در سال 90 پرداخت وگفت: بانک کشاورزی برنامه های متعددی برای گسترش بانکداری الکترونیک در سال جدید دارد.


طالبی در پاسخ به سوال خبرنگار بانکداری الکترونیک مبنی بر اینکه بانک کشاورزی با توجه به سیاست چرخش از سیستم سنتی به مدرن ، در سال آتی چه برنامه هایی دارد ، عنوان کرد :نرم افزار کربنکینگ بانک کشاورزی از شرکت TCS خریداری شده که یکی از شرکت های برتر دنیا در حوزه تولید محصولات بانکی است ؛ بنابراین یکی از مهمترین اقدامات ما در سال 90 این است که ارتباطات خود را با این شرکت افزایش دهیم واز امکانات جدید نرم افزاری آن بهرمند شویم .


وی افزود:بانک کشاورزی در نظر دارد تا قابلیت هایی را که می تواند در اختیار مشتریان قرار دهد را ارتقا بخشد و به مشتریان عمده خدمات جدیدی اریه دهد.


طالبی خاطرنشان ساخت :بانک کشاورزی در سال جاری حوزه آی تی بانک را با هدف گسترش فناوری های نوین  وساماندهی نیروی انسانی متمرکز کرد .


وی با اشاره به اینکه خدمات وتسهیلات طی سال جاری به صورت الکترونیکی ونظام یافته صورت گرفت، افزود:سامانه مرآت ( مدیریت پرداخت الکترونیک به کشاورزان) در بانک نصب شده ودر حال حاضر بخش اعظم کارهای دستی به صورت الکترونیکی در این سامانه قرار گرفته است وامکان دسترسی از طریق سایت بانک به این سامانه فراهم است.


مدیر عامل بانک کشاورزی به سامانه CRM (مدیریت ارتباط با مشتری ) اشاره کرد وگفت: CRM به عنوان یک سامانه پیشرفته الکترونیکی در بانک تعریف شده به طوریکه ارتباط بین بانک ومشتری به صورت الکترونیکی طراحی شده است.


طالبی سامانه الکترونیکی وصول مطالبات را تشریح کرد وخاطر نشان ساخت :ویرایش اول این سامانه تا اواخر امسال به بهره برداری خواهد رسید .


به گفته وی از این سامانه برای نمره دهی اعتباری کشاورزان استفاده می شود به طوریکه بر اساس آن رفتاری که کشاورزان در بازپرداخت تسهیلات دارند پیش بینی می گردد.


وی به کارت میزان به عنوان یکی دیگر از خدمات بانک کشاوررزی اشاره کرد وافزود: کارت میزان یک ( کارت خرید اعتباری) که جهت ارایه تسهیلات خرید اعتباری به کارمندان دولت اختصاص یافته در بانک کشاورزی آماده بهره برداری است وبه زودی افتتاح می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  21  =  24