حمایت بانک سامان از کلینیک خیریه شهرداری

بانک سامان در برنامه افتتاحیه کلینیک شهرداری منطقه19 که هفته گذشته برگزار شد، علاوه بر حمایت مالی از این طرح از پزشکان ایرانی و فرانسوی و سفیر ژاپن و نمایندگان خارجی خیّر در این برنامه با اهدای جوایزی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک سامان، کلینیک شهرداری منطقه 19 با همکاری و حمایت های بانک سامان ، موسسه خیریه زنجیره امید، شرکت شهر سالم، شهرداری تهران و سفارت ژاپن فعالیت خود را در بخش های ارتوپدی و فیزیوتراپی آغاز کرد.
در این برنامه، در ابتدا سخنرانی، خیرمقدم ، نمایش و شرح دمو توسط مریم مرعشی، مدیرعامل موسسه خیریه زنجیره امید و دکتر غفاری، مدیرعامل شرکت شهرسالم انجام شد.
در ادامه مرتضی اولیایی، مسئول امور خیریه بانک سامان، با ارائه متن ادبی وزین و زیبایی با قدردانی و سپاس از شرکت در امور خیریه گفت: اهداف موسسه خیریه زنجیره امید در راستای سلامت کل کشور و ایجاد اماکن درمانی است، اما منابع محدود، امکان تحقق عدالت به مفهوم واقعی را با مشکل روبرو کرده است که یاری همه جانبه را   می طلبد.
وی با تأکید بر این امر که یاری از چنین طرح هایی اجر معنوی بسیاری در پی دارد، اظهار کرد: شرکت در امور خیریه برای ما فرصتی است تا با یاری خداوند بتوانیم با قدم هایمان، کلاممان و زبانمان برای ذخیره آخرت و کسب رضایت محرومان تلاش نماییم.
مسئول امور خیریه بانک سامان در پایان به عنوان نماینده بانک سامان-بانک هوشمند از موسسه خیریه امید، سفیر ژاپن و پزشکان فرانسوی و ایرانی حامی کودکان محروم ایرانی سپاسگزاری کرد و بر این موضوع تأکید نمود که معامله با خداوند همیشه پرثمر است، چرا که خداوند همیشه دستانش پر می باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  1