همراه بانک پارسیان با ۷۰ هزار مشتری فعال یک ساله شد

رشد 286درصدی ارزش کارت های هدیه صادره بانک

پس از گذشت یک سال از ارائه نسخه بهینه شده همراه بانک پارسیان،بیش از70هزار مشتری فعال از این خدمت استفاده می کنند و 56درصد از این افراد در گروه سنی 21 تا 30 سال می باشند.همچنین ارزش کارت های هدیه صادره برای مشتریان این بانک رشد 286درصدی را ثبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  روابط عمومی بانک پارسیان ،بانک پارسیان با هدف توسعه و بهینه سازی خدمات بانکداری مدرن و توسعه فرهنگ شهروند الکترونیک ،یک سال پیش نسخه جدید و پیشرفته همراه بانک پارسیان را به مشتریان ارائه نمود.

این بانک که از نخستین ارائه کنندگان خدمات مبتنی بر تلفن همراه بود،توانست با استفاده از نظرات و پیشنهاد های مشتریان و با اتکا به توان نرم افزاری کارشناسان خود، به رفع نقاط ضعف «همراه بانک» پارسیان پرداخته و این خدمت را با توانایی های بیشتر و پشتیبانی قوی تر به مشتریان ارائه دهد.


روند رو به رشد استفاده کنندگان از این خدمت و خدمات مشابه بانک پارسیان که بر بستر فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی و استفاده از فضای مجازی شکل گرفته ،بانک پارسیان را بر آن داشته تا با سود بردن از آخرین دستاوردهای نرم افزاری و سخت افزاری در مسیر تحقق کامل بانکداری الکترونیک گام بردارد.


بر اساس این گزارش هم اکنون پس از گذشت یک سال از ارائه نسخه بهینه شده همراه بانک پارسیان،بیش از70هزار مشتری فعال از این خدمت استفاده می کنند و 56درصد از این افراد در گروه سنی 21 تا 30 سال می باشند.


امکان انتقال وجه بین بانکی با بستر پایا و پی گیری وضعیت انتقال ،امکان دریافت مجدد آخرین پاسخ در صندوق پیام،افزوده شدن راهنما به تمامی زیرمنوها،افزوده شدن قسمت «درباره قوانین و مقررات»به منوی راهنما،امکان دریافت نرخ سود سپرده هابر اساس انواع سپرده ها ،افزوده شدن امکان مسدودی کارت به منوی عملیات کارت ،افزوده شدن امکان دریافت وضعیت اقساط وام در منوی عملیات از جمله امکانات و تغییرات جدید ایجاد شده در همراه بانک پارسیان است.


هدف بانک پارسیان از ارائه این خدمت و خدمات مشابه ،استفاده هرچه بیشتر مشتریان گرامی از امکانات مدرن و آسان است تا هم هزینه های شهروندان کاهش یابد و هم از ترددهای زاید شهری جلوگیری شود.

رشد 286درصدی ارزش کارت های هدیه صادره برای مشتریان بانک

علی جهانی گفت:مجموع کارت های هدیه ای که شعب بانک پارسیان در مقطع زمانی1/12/89تا 10فروردین سال نود در اختیار مشتریان قرار دادند، 90548قطعه و به ارزش بیش از 51میلیاردریال بوده که در مقایسه با تعدادکارت های ارائه شده به مشتریان در شعب، در مقطع زمانی1/12/88تا10/1/89،به لحاظ تعداد 205درصد و به لحاظ ارزش ریالی273درصد رشد داشته است.


وی طی گفت و گویی با ایسنا با تاکید بر اینکه تلاش بانک پارسیان همچنان معطوف بر توسعه و ترویج ابزارهای دریافت و پرداخت الکترونیک است افزود:این رکوردها در حالی به دست آمده که تعداد کارت های تحویلی به مشتریان در شعب ، در مقطع زمانی 1/12/88تا10/1/89، 44211قطعه و به ارزش 18میلیارد و 914میلیون و 440هزار ریال بوده است.


مدیر روابط عمومی بانک پارسیان همچنین اعلام کرد:تعداد کارت های هدیه ای که توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و نمایندگی های این شرکت در سراسر کشوربه متقاضیان تحویل داده شده ، در مقطع زمانی 1/12/88تا10/1/89، 50248هزار قطعه و به ارزش 44میلیارد ریال و 4میلیون و743هزار ریال بوده که این تعداد در مقطع 1/12/89تا 10/1/90به 120822قطعه و با ارزش ریالی 128میلیارد و257میلیون و 212هزار و 930ریال ارتقا یافته است.


وی در ادامه افزود:بر اساس این آمار، کارت های هدیه ارائه شده توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و نمایندگی های آن در سراسر کشور، در ماه پایانی سال 89 وده روز ابتدای فروردین ماه 1390در مقایسه با این دسته از کارت های هدیه در ماه پایانی سال 88 و ده روز ابتدای فروردین 89به لحاظ تعداد 240درصد و به لحاظ ارزش ریالی 291درصد رشد را شاهد بوده است.


مدیر روابط عمومی بانک پارسیان در همین راستا افزود:بر اساس این آمار، مقایسه ارزش ریالی مجموع کارت های هدیه عرضه شده به مشتریان در دو بازه زمانی مورد اشاره ،حاکی از رشد 286درصدی ارزش کارت های هدیه عرضه شده توسط بانک پارسیان در اسفندماه سال 89 تا 10فروردین 90می باشد.


کارت های جدید هدیه پارسیان که توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان طراحی و عرضه شده و مورد استقبال گسترده هموطنان قرار گرفته از تنوع و مزیت های بالایی از جمله ثبت و درج متن دلخواه مشتریان برخوردار است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  1  =