۱۰۳ باند قاچاق مواد مخدر در سمنان منهدم شد /دستگیری ۱۱۰۲ قاچاقچی در تبریز

سال گذشته در حوزه مبارزه با مواد مخدر در حدود 74 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر در استان سمنان داشتیم که در این عملیات‌ها نیروهای انتظامی موفق به ضبط 3 هزار و 500 کیلوگرم مواد مخدر شدند.همچنین در راستای تدابیر فرماندهی انتظامی استان مبنی بر تشدید مقابله با خرده‌فروشان مواد مخدر در سال 89 در محلات تبریز 25 مورد عملیات پاکسازی به اجرا درآمد.

فارس: فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: سال گذشته 103 باند قاچاق مواد مخدر در این استان شناسایی و منهدم شد.

قاسم نصری ظهر امروز در مراسمی که با حضور فرمانده نیروی انتظامی و کارکنان نیروی انتظامی استان سمنان در ستاد فرماندهی انتظامی این استان برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته بیش از 103 باند قاچاق مواد مخدر در این استان شناسایی و منهدم شد به گونه‌ای که در این راستا 3 هزار و 500 نفر از معتادان و وابسته‌های تهیه و توزیع مواد مخدر در این باندها دستگیر شدند.

وی به توفیفات نیروی انتظامی در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: در نوروز امسال در حوزه راهبر نیروی انتظامی استان سمنان شاهد کاهش 21 درصدی تصادفات جاده‌ای بودیم.

فرمانده انتظامی استان سمنان اضافه کرد: همچنین با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همتی که در گسیل زودهنگام نیروی انتظامی به صحنه تصادفات صورت گرفت، سبب شد تا در نوروز امسال شاهد کاهش 18 درصدی تلفات جاده‌ای باشیم.

نصری تصریح کرد: در سال گذشته نیروی انتظامی استان سمنان در حوزه معاونت عملیات در حدود 450 هزار تماس تلفنی با مرکز 110 داشته که نسبت به سال گذشته با 26 درصد رشد روبه‌رو شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: همچنین اقدامات انجام شده در حوزه عملیاتی در سال گذشته با رشد 16 در صدی روبه‌رو بوده است.

نصری افزود: در حوزه پلیس راهبر نیز در سایه تلاش افراد و حمایت مسئولان استانی در سال گذشته 12 درصد کاهش تصادفات داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: سال گذشته در حوزه مبارزه با مواد مخدر در حدود 74 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر در استان سمنان داشتیم که در این عملیات‌ها نیروهای انتظامی موفق به ضبط 3 هزار و 500 کیلوگرم مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در ایام نوروز کارکنان نیروی انتظامی توانستند با تدابیر ساماندهی شده از سوی فرماندهی کل هم در راستای رفاه و آسایش جامعه تلاش کنند و هم در مواقع لازم در کنار خانواده‌های خود حضور داشته باشند.

نصری ادامه داد: با همتی که نیروی انتظامی استان سمنان در نوروز امسال در برقراری امنیت روانی، جانی و مالی مردم جامعه داشت، توانست به رشد 80 درصدی کشفیات مواد مخدر و نیز رشد 20 درصدی کاهش جرایم دست یابد.

دستگیری 1102 قاچاقچی در تبریز

جانشین انتظامی استان آذربایجان ‌شرقی گفت: در اجرای عملیات مشترک ارتقای امنیت اجتماعی یک‌هزار و 102 نفر توزیع کننده و قاچاقچی مواد مخدر در سال 89 در تبریز دستگیر شدند.

اسمعلی اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تدابیر فرماندهی انتظامی استان مبنی بر تشدید مقابله با خرده‌فروشان مواد مخدر در سال 89 در محلات تبریز 25 مورد عملیات پاکسازی به اجرا درآمد.

وی افزود: در راستای تدابیر فرماندهی انتظامی استان مبنی بر تشدید مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر در محلات کلانشهر تبریز و جمع‌آوری معتادان تابلو، شرور و پرخطر، پلیس‌های تخصصی این استان از جمله پلیس مبارزه با مواد مخدر، یگان ویژه، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، معاونت عملیات، حفاظت اطلاعات و فرماندهی کلانشهر تبریز با استفاده از همه امکانات خود 25 مورد عملیات پاکسازی را اجرا کردند.

اسماعیل‌زاده گفت: در اجرای این عملیات مشترک ارتقای امنیت اجتماعی یک‌هزار و 102 نفر توزیع کننده و قاچاقچی مواد مخدر دستگیر، 60 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، 800 نفر معتاد تابلو جمع‌آوری و به مراکز درمانی معرفی، 9 مورد باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم، 15 مورد محل تجمع معتادان پرخطر و شرور متلاشی، 205 مورد بازرسی از منازل و محله‌ای مظنون به نگهداری مواد مخدر، مقادیر زیادی از آلات استعمال و سلاح سرد اعم از قمه، چاقو و گزن‌ کشف و 228 مورد ارجاع پرونده به مقامات قضایی صورت پذیرفت.

جانشین انتظامی استان آذربایجان‌شرقی افزود: امنیت و آرامش مهم‌ترین مطالبه مردم از نیروی انتظامی بوده که در این راستا در سال جدید با حداکثر توان انتظامی، عملیات‌های پاکسازی مناطق آلوده را ادامه خواهیم داد تا امنیت و آرامش را در تمام سطح استان و علی‌الخصوص کلانشهر تبریز به بهترین شکل موجود برقرار کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  89  =  93