پرداخت مستمری های جدید از طریق شعب بانک رفاه

در پی اعلام آمادگی بانک رفاه کارگران برای ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور، پرداخت مستمری‌های جدید تأمین‌اجتماعی با اولویت بانک رفاه انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک   در دستور اداری مشترک صادر شده از سوی معاونت فنی و درآمد و معاونت اداری مالی سازمان تأمین‌اجتماعی آمده است:در جهت رفاه بیشتر مستمری‌بگیران عزیز و باتوجه به اعلام آمادگی بانک رفاه کارگران درخصوص ارائه خدمات بهینه و سرویس‌دهی مطلوب در سطح کشور، از تاریخ صدور این دستور اداری لغایت آذرماه سال‌جاری، پرداخت مستمری‌های برقراری جدید (اعم از بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان) با اولویت بانک رفاه کارگران همچنان از طریق بانک‌های طرف قرارداد انجام می‌پذیرد. در این راستا واحدهای اجرایی تأمین‌اجتماعی بنا بر تقاضای مستمری‌بگیران جدید ضمن معرفی آنان طی مدت تعیین شده به بانک مذکور جهت افتتاح حساب متمرکز قرض‌الحسنه (همراه) با امکان درخواست و دریافت رفاه‌کارت و نیز ملحوظ نمودن سایر مقررات جاری نسبت به پرداخت مستمری‌ها اقدام می‌نمایند.


باتوجه به اینکه در نظر است عملکرد بانک رفاه کارگران و میزان رضایت مستمری‌بگیران مورد بررسی قرار گیرد، لازم است بازخورد رویه مذکور جمع‌آوری و نتایج آن در پایان مردادماه طی گزارشی جامع به اداره‌کل امور فنی مستمری‌ها منعکس گردد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  ⁄    =  7