سکه باز هم گران شد

نرخ هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ، امروز – دوشنبه – در شعب بانکی توزیع کننده 442 هزار و 250 تومان اعلام شد که در مقایسه با دیروز سه هزار و 640 تومان افزایش دارد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، رییس یکی از این شعب با اعلام این خبر افزود: قیمت امروز نیم سکه بهار آزادی در این شعب 221 هزار و 260 تومان است که در مقایسه با دیروز 1820 تومان بیشتر شده است.

صدقی ، نرخ ربع سکه را نیز در بانک ها 122 هزار و 720 تومان اعلام و اضافه کرد: این رقم در مقایسه با دیروز 1560 تومان افزایش نشان می دهد.

قیمت امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در شعب بانکی توزیع کننده در مقایسه با هفته پیش، 14 هزار و 40 تومان بیشتر شد.

بانک مرکزی قیمت سکه ها را در شعب منتخب ، روزانه و با توجه به قیمت جهانی طلا محاسبه و اعلام می کند.

رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر هم با بیان اینکه بهای طلا در هر کشوری به قیمت جهانی آن وابسته است، افزایش بهای این فلز گرانبها را در بازارهای جهانی، علت افزایش قیمت سکه و طلا در بازار داخل بیان کرد.

هفته پیش هر اونس طلا در بازارهای جهانی با ثبت رکورد جدید به هزار و 675 دلار رسید.

رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر، اعلام شاخص های منفی بورس های آمریکا و افزایش بدهی های این کشور و کشورهای حوزه یورو را علت این افزایش بیان و اضافه کرد: تقاضای جهانی برای سرمایه گذاری در بازار طلا بیشتر شده و قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی افزایش یافته است.

سکه های بهار آزادی در شعب بانکی توزیع کننده سکه از ساعت 8 تا 13 عرضه می شود.

متقاضیان با ارایه کارت ملی، حداکثر می توانند پنج قطعه سکه از این شعبه ها بخرند.

اسامی شعب منتخب توزیع کننده سکه در پایگاه اینترنتی بانک مرکزی www.cbi.ir در دسترس است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  2  =