عدم موفقیت ۴۷ درصد مشتری در ایجاد حساب آنلاین

فرآیندهای نادرست بانکی ایالات متحده در سال 2011 باعث شد:

موسسات مالی در آمریکا به دلیل ناموفق بودن تلاش 8/5 میلیون نفر معادل 47 درصد از مشتریانشان برای افتتاح حساب آنلاین، حداقل 873 میلیون دلار درآمد را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک براساس تحقیقی با عنوان «افتتاح حساب آنلاین در سال 2011: فرآیندهای نادرست مانعی برای موسسات مالی در مبارزه برای جذب، سودبخشی و حفظ مشتری» که توسط موسسه تحقیقاتی Javelin انجام شد، 53 درصد از مشارکت‌کنندگان، موفق به افتتاح حساب آنلاین و سرمایه­گذاری در حساب خود شدند. در حدود نیم باقیمانده دیگر، فرآیند افتتاح حساب آنلاین را نیمه‌کاره رها کرده و برای تکمیل باقی مراحل فرآیند درخواست افتتاح حساب، مجبور به مراجعه به شعبه شدند.

تحقیق اخیر نشان داد که 68 درصد از مشتریان موسسه مالی Moneyhawks که از بانکداری آنلاین و بانکداری موبایلی استفاده می‌کنند و صورتحساب‌های خود را از طریق موسسه مالی نخست خود پرداخت می‌کنند، توانسته‌اند حساب آنلاین خود را افتتاح کرده و در آن سرمایه‌گذاری کنند. در حدود یک‌سوم از مشتریان موسسه Moneyhawks نتوانستند حساب آنلاین چک خود را ایجاد و در آن سرمایه‌گذاری کنند، که این امر به دلیل قطع رابطه با این گروه از مشتریان سودآور، موجب نگرانی موسسات مالی شده است.

علاوه بر این، موسسات مالی با از دست دادن دوسوم از مشتریان جدیدی که قصد دارند به‌طور آنلاین حساب جدیدی را افتتاح کنند اما موفق نمی‌شوند نیز دچار زیان مالی می‌شوند.

گزارش اخیر مبتنی بر داده‌های گردآوری شده از بیش از 5000 مشتری و نیز ارزیابی حساب‌های آنلاین ارایه‌شده در 10 موسسه مالی بزرگ در آمریکا و پنج بانک کوچک و موسسه اعتباری تکنولوژی محور است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  ⁄  7  =