اجرای طرح مهر ماندگار در بانک ملت

بانک ملت با ارائه طرح مهر ماندگار، امکان مدیریت بهتر موجودی حساب بانکی را برای مشتریان فراهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک با افتتاح این حساب اشتراکی میان مشتری (مهرگزار) و شخص یا اشخاص مورد نظر وی (مهرپذیر یا مهر پذیران)، علاوه بر مشخص کردن سهم هر یک در زمان افتتاح حساب، در زمان پس از حیات، هدایای نقدی وی به سادگی به آنان قابل انتقال خواهد بود.

بر اساس این گزارش، در حساب مهر ماندگار حق برداشت از حساب در زمان حیات منحصراً در اختیار مهرگزار است ضمن این که  اشخاص حقوقی (مانند موسسات خیریه، آموزشی، درمانی و … ) می توانند به عنوان مهرپذیر معرفی شوند.

بر این اساس، افتتاح حساب مهر ماندگار که یکی از انواع حساب های قرض الحسنه پس انداز، سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی، کوتاه مدت ویژه و بلند مدت الکترونیک است صرفاً با حضور مهرگزار و مهر پذیران یا نماینده رسمی اشخاص حقوقی در تمامی شعب بانک ملت امکان پذیر خواهد بود.

دارا بودن حداقل 18 سال تمام برای مهر گزار، اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی عکس دار مهرگزار و مهرپذیر ، ارائه معرفی نامه رسمی و اصل و تصویر اساسنامه، آگهی تأسیس و آخرین تغییرات مندرج در روزنامه رسمی کشور برای اشخاص حقوقی، از مشخصات و مدارک لازم برای گشایش حساب مهر ماندگار نزد یکی از شعب بانک ملت در سراسر کشور است.

مشتریان بانک ملت با حساب مهر ماندگار می توانند برای تمامی کسانی که دوستشان دارند اعم از اعضای خانواده، بستگان، آشنایان و … هدیه ای به جا بگذارند یا مبالغ اهدایی خود را در زمان حیات به تمامی موسسات و سازمان ها اعم از مدارس، دانشگاه ها، پرورشگاه ها، کتابخانه ها، موسسات فرهنگی، سازمان های خیریه و بشر دوستانه اهدا کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  63  =  73