طلا با ۱ درصد افزایش کار را آغاز کرد

طلا در روز دوشنبه با یک درصد افزایش که به علت امیدوار شدن سرمایه گذاران به حل مشکلات منطقه یورو از طریق رسیدگی کمک مالی 600 میلیارد یورویی به ایتالیا از سمت سازمان پول بین المللی همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  طلا و خبرگزاری رویترز، این خبر با درج در روزنامه ایتالیایی لااستامپا به سر زبان ها افتاده است. این نشریه دراعلام پیشنهادی به سازمان پول بین المللی چنین عنوان کرده است که می توان با تزریق 600 میلیارد یورو به اقتصاد ایتالیا باعث از بین رفتن بحران در ایتالیا و بعد از آن در اروپا شود.

 رویترز  مینویسد: بر اساس اطلاعات موجود می توان چنین نتیجه گرفت که تماس ها و گفتگو های زیادی بین این سازمان و سران ایتالیایی صورت نگرفته است اما نتیجه این گفتمان ها هرگز روشن نشده است. ماموران دولتی و رسمی در ایتالیا اظهار بی اطلاعی از این کمک و طرح آن کرده اند.

اما در این میان طلا در تحویل فوری در روز دوشنبه با 1 درصد افزایش که به میزان 25 دلار و 60 سنت بوده است به 1704 دلار و 75 سنت در هر اونس کار خود را آغاز کرد. این میزان از بها با رسیدن به ساعت 2:59 دقیقه محقق شد. این میزان از افزایش بیشترین میزان افزایش طلا در طول یک روز آن هم طی 2 هفته گذشته بوده است. لازم به ذکر است که طلا هنوز هم در سایه رسیدن به 1920 دلار در هر اونس است.

به اعتقاد انگ یی لینگ کارشناس وتحلیل گر موسسه فیلیپ فیوچرز در سنگاپور بعد از اعلام شاخص خرده فروشی بعد از آن جمعه تیره و تار در حال حاضر ما می توانیم شاهد یک جهش در بازارهای مالی باشیم.

این افزایش در صورتی محقق خواهد شد که سرمایه داران با دقت بیشتری به جلسه ای که در روز سه شنبه میان وزرای مالی منطقه مالی یورو برگزار شد توجه داشته باشند.

وزرای دارایی اروپا با اجرای جلسه ای در روز سه شنبه این طرح و برنامه را دارند تا با گرفتن موافقت آرا سعی در جذب 440 میلیارد یورو و سرمایه را از سمت سرمایه داران دارند تا بتوانند این پول را به بازارهای مالی تزریق کرده و آن را با جهشی مثبت همراه سازند.
طلا با 22 دلار افزایش به 1707 دلار در هر اونس رسیده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  18