صدور بیش از ۳.۵ میلیون کارت هدیه از سوی بانک صادرات

بانک صادرات ایران تا پایان نیمه اول آبان ماه بیش از 3 میلیون و500هزار فقره کارت هدیه در اختیار متقاضیان قرار داده است. این بانک همچنین بیش از 376 هزار دستگاه پایانه فروش در مراکز فروش و 3 هزار و 602 دستگاه خودپرداز در شعب خود نصب و بیش از 43 میلیون کارت برداشت و اعتباری صادر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور کاهش در استفاده از وجه نقد و ترویج فرهنگ بهره‌مندی از پرداخت الکترونیکی و کاهش درهزینه‌ها و خطرات استفاده از وجه نقد تا پایان نیمه اول آبان ماه بیش از 3میلیون و500 هزارکارت هدیه صادر و به مشتریان ارایه کرده است.

این تعداد کارت صادره نشان دهنده رشد39 درصدی این بانک درزمینه صدور این گونه کارت‌ها نسبت به اسفندماه سال گذشته است. کارت‌های هدیه بانک صادرات ایران در کلیه شعب و به مناسبت‌های مختلف (نظیر ازدواج، تولد و اعیاد مذهبی، ملی و …) و مبالغ متفاوت براساس نیاز و درخواست هموطنان صادر می‌شوند.
بنابراین گزارش  از مجموع کارت‌های صادره تعداد 589هزار کارت هدیه در تهران و 3 میلیون کارت هدیه در استانها صادر و به متقاضیان تحویل داده شده است.

شایان ذکراست بانک صادرات ایران با دراختیار داشتن بیش از 376 هزار دستگاه پایانه فروش، 3 هزار و 602 دستگاه خودپرداز و بیش از 43 میلیون حساب Online سپهری نقش برجسته‌ای در تحقق اهداف و چشم اندازهای بانکداری الکترونیکی درکشور دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  66  =  74