اطمینان ۸۸ درصدی پذیرندگان دستگاه کارتخوان به خدمات پرداخت الکترونیک

یک نظر سنجی نشان می دهد:

یک نظرسنجی از پذیرندگان اصناف مختلف در زمینه خدمات پرداخت الکترونیک و دستگاه‌های کارت‌خوان نشان می دهد:88 درصد از پذیرندگان اطمینان بالا به پرداخت الکترونیک در مقایسه با وجه نقد دارند. 65.2 درصد از پذیرندگان افزایش سرعت پرداخت را مزیت اصلی استفاده از کارتخوان می دانند، 59.4 درصد از پذیرندگان خدمات پشتیبانی مناسب و سریع را دلیل اول خود در استفاده از کارت‌خوان بیان کرده‌اند.

نمودار

نتایج نمودار 3 حاکی از این است که 59.4 درصد از پذیرندگان خدمات پشتیبانی مناسب و سریع را دلیل اول خود در استفاده از کارت‌خوان بیان کرده‌اند، 20.7 درصد سرعت و دقت انجام تراکنش را دلیل اول خود در استفاده از کارت‌خوان می‌دانند و 12.2 درصد دیگر دسترسی آسان به شعب بانک را دلیل اول خود در استفاده از کارت‌خوان بیان کرده‌اند 57.5 درصد سرعت و دقت انجام تراکنش را دلیل دوم خود در استفاده از کارت‌خوان‌ها می‌دانند، 64.5 درصد دسترسی آسان به شعب بانک را دلیل سوم خود در استفاده از کارت‌خوان بیان کرده‌اند. بر اساس این نمودار دلیل چهارم پذیرندگان مانند دلایل 1 تا 3 کاملا مشخص نیست و درصدها بسیار به یکدیگر نزدیک است و 25.2 درصد خدمات نرم‌افزاری کارت‌خوان، 20.5 درصد اعطای تسهیلات به پذیرندگان، 21.8 درصد واریز آنی و منظم وجوه و… را دلیل چهارم خود در استفاده از کارت‌خوان عنوان کرده‌اند.

موارد ذکر شده از دیدگاه پذیرندگان از اهمیت زیادی برخوردار است، بنابراین برای موفقیت در ارائه خدمات برتر به مشتریان، همچنین کسب رضایت مشتری باید به این موارد توجه نمود و در راستای بهبود آن کوشش کرد.
   

تهیه کنندگان:علیرضا مسگر مقدم و معصومه وکیلی از گروه مطالعات راهبردی ایران کیش

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. iman می گوید

    salam
    mishe lotfan soalate in nazar sanji ro barai man beferstid bebinam
    ba sepas

ارسال یک پاسخ

23  −  21  =