شعبه برتر آذرماه بانک اقتصادنوین معرفی شد

طی مراسمی با حضور رئیس هیات مدیره، معاون بانکداری خرد و مدیر امور شعب استان‌های بانک اقتصادنوین، شعبه معالی‌آباد شیراز به عنوان شعبه برتر آذرماه این بانک در سرپرستی شعب استان‌ها بانک اقتصادنوین معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، بهرام فتحعلی رئیس هیات مدیره این بانک در این مراسم گفت: فضای حاکم بر نظام بانکی به شدت رقابتی است، در چنین فضایی لازم است همکاران بانک با تلاش مضاعف بهترین خدمت را به مشتریان ارایه کنند تا ضریب رضایت‌مندی مشتریان از بانک بیش از پیش افزایش یابد.

وی ضمن تبریک به کارکنان شعبه معالی‌آباد شیراز برای کسب عنوان بانک برتر در آذرماه گفت: کسب این عنوان وظایف کارکنان این شعبه را در تلاش بیشتر دوچندان می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بانک اقتصادنوین در ده سال گذشته موفق شده گردنه‌های سختی را پشت سر بگذارد، اظهار داشت: بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی کشور از حسن شهرت مثال زدنی برخودار است، که این مهم حاصل صداقت و تلاش تک تک همکاران این بانک است.

در این مراسم دکتر محمدهاشم بت‌شکن مدیرعامل بانک اقتصادنوین نیز که از طریق سیستم ویدیو کنفرانس در مراسم حضور داشت طی سخنانی ضمن تبریک به کارکنان شعبه معالی‌آباد شیراز، گفت: استراتژی بانک اقتصادنوین در راستا جلب رضایت مشتریان است و تمام برنامه‌های بانک در این راستا تدوین می‌شود.

وی گفت: رقابت در کسب رضایت مشتریان در بانک اقتصادنوین سرعت گرفته است، که در همین راستا هر ماه دو شعبه برتر بانک که خدماتشان موجب رضایت‌مندی بیشتر مشتریان شده است معرفی می‌شوند.

علی حسینی مدیر امور شعب استان‌های بانک اقتصادنوین نیز در این مراسم گفت: شعبه معالی‌آباد شیراز در پایان آذر‌ماه بهترین عملکرد را در چهار شاخص منابع، مصارف، وصول مطالبات و ضمانت‌نامه را به ثبت رساند که این شاخص‌ها موجب شد این شعبه در بین شعب استان‌ها حائز عنوان برتر گردد.
در این مراسم کارکنان شعبه معالی‌آباد شیراز شامل کرمعلی رحمانی فر رئیس شعبه، پروین نعیمی معاون، گرشاسب آستانه، لعیا رفیعی، معصومه عبدالهی، عبدالرضا عامری‌راد قیصری، نوشین بلادی، رها پوراحمدی حقیقی، سمیرا شعله، موسی زارعف، محمد مهدی رحیمی، الهام تقوایی، زهرا شریفی حسینی، محمدعلی سیفی، علی صفائی و غلامرضا انباردار مورد قدردانی قرار گرفتند.

چندی پیش شعبه نفت به عنوان شعبه برتر آذرماه بانک اقتصادنوین در شعب تهران معرفی شده بود.

لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم رئیس هیات مدیره، معاون بانکداری خرد و مدیر امور شعب استان‌های بانک اقتصادنوین از شعب فعال و در شرف تاسیس بانک در شهر شیراز دیدار و با تعدادی از مشتریان بانک نیز به گفت‌وگو پرداختند.

data-src=http://www.en-bank.com/images/11/8AB253E72235A25D9D41EC.gif

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  −    =  54