نخستین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر گشایش یافت

نخستین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر با حضور 110 شرکت داخلی و 8 شرکت خارجی در زمینه تولید مصنوعات و بیش از 80 شرکت داخلی و خارجی در زمینه ماشین آلات مختلف ساخت طلا و جواهر گشایش یافت .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در این نمایشگاه چهار روزه که تا جمعه 21 بهمن در نمایشگاه بین المللی تهران دایر است بیش از 40 مجموعه وابسته به این صنعت آثار و تولیداتشان را ارائه کردند.

کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه از ایتالیا ، ترکیه ، آلمان ، چین ، تایوان و تایلند هستند که در بخش عرضه ماشین آلات و تجهیزات تولید طلا و جواهر شرکت کرده اند.

در این حال رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا ، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی و کارگاه ها ، ماشین آلات و تجهیزات وابسته گفت: ساماندهی و مدیریت تولید و صادرات طلای کشور بیش از 250 هزار فرصت شغلی ایجاد می کند.

عبادالله محمدولی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های موجود در صنعت طلا و جواهرکشور افزود: با تقویت و مدیریت درست بخش تولید و صادرات طلا و جواهر بخشی از اشتغال کشور تامین می شود.

وی برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی صنایع و فن اوری طلا ، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی را گامی در جهت شناساندن توانمندی های صنعت طلا و جواهر دانست.

این نمایشگاه در 9 هزار متر مربع و در سالن های خلیج فارس ، سالن 41 و 44 از ساعت 9 تا 16 آماده بازدید علاقه مندان است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  10