اجرای طرح بیمه نامه‌های الکترونیکی

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه بستر الکترونیکی شدن بیمه‌نامه‌ها فراهم شده است ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک برای توضیح در مورد نحوه اجرای این طرح اطلاع رسانی کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سردار مومنی با بیان اینکه باید اقدامات پیشگیرانه انجام داد تا تصادفی صورت نگیرد اظهار کرد: مرحله بعدی اقدامات مشترک ما با بیمه مربوط به انجام اقدامات پیشگیرانه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در برخی از کشورهای اروپایی مالکان خودروهای با عمر بالای 10 سال 1500 یورو به عنوان هزینه تعویض خودروی خود دریافت می‌کنند تصریح کرد: ممکن است در این صورت منابع کوتاه مدت یک شرکت بیمه تامین نشود اما به جای آن در دراز مدت از خسارت‌هایی که ممکن است بر اثر تصادف یک خودروی فرسوده وارد شود جلوگیری خواهد کرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به بحث تبادل اطلاعات میان پلیس و شرکت‌های بیمه خاطرنشان کرد: در گواهینامه‌های هوشمند تمام سوابق مربوط به تخلفات راننده، نمرات منفی، داشتن بیمه‌نامه و … وی ذخیره می‌شود تا در صورت نیاز ماموران بتوانند با استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی خود آنرا بررسی کنند.

وی با بیان اینکه شرکت‌های بیمه باید بتوانند میان راننده پرخطر و کم خطر تمایز قایل شوند درباره برچسب‌های بیمه خاطر نشان کرد: شرکت‌های بیمه باید برچسب های خود را به گونه‌ای طراحی کنند که قابل شناسایی از طریق سیستم کنترل ترافیک باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  ⁄  7  =