عرضه اوراق مشارکت طرح های آبرسانی در بانک صادرات ایران از ۲۰ اسفند ماه سالجاری

عرضه مبلغ 3 هزار و 150میلیارد ریال اوراق مشارکت مربوط به طرح‌های آبرسانی در شعب منتخب بانک صادرات ایران از تاریخ 20 اسفند ماه سالجاری به مدت 6 روز کاری آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای توسعه، عمران و آبادانی کشور طی توافقی که با وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به عمل آورده عرضه  مبلغ 3 هزار و150 میلیارد ریال اوراق مشارکت چهارساله مربوط به طرح‌های آبرسانی، با نرخ سود علی الحساب 20 درصد و معاف ازمالیات را از تاریخ 20 اسفند ماه سالجاری به مدت 6 روز کاری از طریق شعب منتخب خود آغاز خواهد نمود.

این اوراق چهارساله، بی نام، معاف از مالیات و قابل بازخرید درشعب بانک عامل می‌باشند و درصورت بازخرید قبل از یکسال با نرخ سود 18 درصد و پس از سال اول سود متعلقه با نرخ 5/19 درصد محاسبه و به  دارنده اوراق پرداخت خواهد شد.

گفتنی است بانک صادرات ایران باز پرداخت اصل وجه اوراق و پرداخت سودهای متعلقه در سررسیدهای مقرر را تضمین می‌نماید و در صورت بالاتر بودن سود قطعی مشارکت نسبت به سودهای علی الحساب پرداخت شده ما به التفاوت حاصل به دارنده برگه قابل پرداخت می‌باشد.

شایان ذکراست مبالغ اسمی این اوراق 2، 5، 10، 20 ، 50 ، 100 میلیون ریالی بوده و سود آنها هر سه ماه یکبار پرداخت خواهد شد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5