سنگ بنای سازمانی چابک و پیشتاز در بانک نهاده شده است

مدیر عامل بانک اقتصاد نوین در پیام نوروزی خود:

در طلیعه دهه نوین شکوفاییمان، سنگ بنای سازمانی چابک و پیشتاز در بانک نهاده شده و نقشه راه بانک اقتصادنوین نیز برگرفته از دانش جهانی، تحولات بازار و نیاز مشتریان برای نیل به موفقیت بانک، تدوین شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محمدهاشم بت‌شکن مدیر عامل بانک اقتصاد نوین در  پیام نوروزی خود آورده است:شکر خداوندی را که درختان را به خلعت نوروزی قبای سبز پوشانیده و نوروز را بهانه‌ای برای "نو" روز انسان‌ها نگاشته است.

به نام خدا
بوی باران، بوی سبزه، بوی خاک
شاخه‌های شسته، باران خورده، پاک
آسمان آبی و ابر سفید
برگ‌های سبز بید
عطر نرگس، رقص باد
نغمه شوق پرستوهای شاد
خلوت گرم کبوترهای مست
نرم نرمک می‌رسد اینک بهار
خوش به حال روزگار

نوینی‌های گرامی
سلام
شکر خداوندی را که درختان را به خلعت نوروزی قبای سبز پوشانیده و نوروز را بهانه‌ای برای "نو" روز انسان‌ها نگاشته است. "نو" روزی که از گذر قرنها و هزاره‌ها، همچنان پایدار است و تا زمین می‌پوید و خورشید می‌تابد، جاودانه خواهد بود. نوروز برای طبیعت مظهر نوزایی است و در آداب ملل و ادیان الهی برای اشرف مخلوقات نماد از نو، نوین شدن است. هویتی منبعث از حرکت و پویش، از این روست که آن هویتی که بر نوروز بنا می‌شود، هویتی نامیراست؛ هویتی علیه سکون و ایستایی.

خرسندیم که نام با مسمّای اقتصادنوین نیز ریشه در همین "نو" شدن دارد. نو شدنی که محصول نواندیشی است و این شکوفایی رمز نوین بودن ما است.
همکاران خوبم؛ خوشحالم که امروز پس از ده سال تلاش مجدانه و مستمر، همراه با فراز و نشیب‌های بسیار، بانک اقتصادنوین سازمانی پویا، دانشمحور، حرفهای و مهمتر از همه، خوشنام و معتبر است که مزیت رقابتی آن، سرمایه‌های انسانی نواندیش در کلیه سطوح سازمانی است.

یقین دارم که امروز در طلیعه "دهه نوین شکوفاییمان"، سنگ بنای سازمانی چابک و پیشتاز در بانک نهاده شده و "نقشه راه" بانک اقتصادنوین نیز برگرفته از دانش جهانی، تحولات بازار و نیاز مشتریان برای نیل به موفقیت بانک، تدوین شده است. این یقین یادآور حاکمیت دانش مبتنی بر تفکر سیستمی در بانک بوده و نویدبخش آن است که هرکدام از ما باید جسورانه در فضای پرتلاطم کسب و کار، با یک "باور مشترک"، قهرمان تغییر برای تحول‌آفرینی در سازمان خود باشیم.

یاران همراهم، مسیر ناهموار ما برای تعالی، قهرمانانی مصمم، شجاع، تحولگرا و مهمتر از آن نوآور میطلبد تا ضمن شناسایی راه و روش‌های دستیابی به اهداف بانک، نقش تاثیرگذاری در توسعه میهن عزیزمان ایفا نمائیم.

قهرمانان، یادمان باشد که ما در بانک اقتصادنوین، بهعنوان یک سازمان خدمت محور باید به رویاهای مشتریان بیاندیشیم و بدانیم که باور ما تحقق رویای مشتریان ماست. از این رو، به استعانت از خداوند متعال، دلها را به یکدیگر می‌سپاریم و دعای "حول حالنا الی احسن الحال" را با هم می‌سراییم.
عزممان را جزم می‌کنیم، برای سرآمدی.
با لطف خداوند، بدون تردید ما موفق خواهیم شد.
نوروزتان خجسته

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  49