امضای تفاهم نامه بانک توسعه تعاون و شرکت شهرک های صنعتی

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان آذربایجان شرقی گفت: در راستای رسالت بانک توسعه تعاون و ایجاد اشتغال در بخش صنعت و معدن اداره شعب استان آذربایجان شرقی با شرکت شهرکهای صنعتی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک علی اکبر بالاگر اظهار داشت: بر اساس این قرارداد عاملیت ، توزیع اعتبارات طرح کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع و پرداخت یارانه تسهیلات مذکور به بانک توسعه تعاون استان محول شد.

وی افزود: در مقابل بانک نیز در طول مدت اجرای قرارداد به اعضای شرکت، تسهیلات مختلف ازمحل داخلی خودپرداخت خواهد کرد.

بالاگر این قراردادها را در جهت ارتقای سطح خدمات رسانی بانک توسعه تعاون و همچنین جذب منابع مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: انعقاد این گونه قراردادها  به بانک توسعه تعاون، جهت دستیابی به اهداف عالی خود که ارتقای بخش تعاون به سهم 25 درصدی خود در اقتصاد ملی است کمک خواهد کرد.

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان  آذربایجانشرقی اظهار داشت: انعقاد تفاهمنامه‌های همکاری باعث شناسایی دقیق نیاز مشتریان در بخش‌های مختلف و تسریع در امر خدمت رسانی می‌شود.

وی استفاده از تمام ظرفیت پرسنل استان را در این راستا خواستار شد و عنوان کرد: با توجه به تعامل خوب بانک با ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستانها، استفاده از ظرفیت های پنهان و تعامل بیشتر با شرکتهای  تعاونی در دستور کار قرار این بانک است.

بالاگر  گفت: برخورد با مشتریان و برقراری ارتباط صحیح و مناسب  رؤسا و پرسنل شعبه باید جزء فاز اصلی برنامه ها قرار گیرد که این رفتار در روند روبه رشد جذب سپرده بطور کمک خواهد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

55  +    =  63