اختلالی در سامانه پیش فروش سکه وجود ندارد /بروز اختلال در روز اول طبیعی است

مدیرروابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد:با توجه به رجوع تعداد زیادی از ثبت نام کنندگان برای دریافت سکه، سامانه مرکزی پیش فروش سکه (حاوی اطلاعات ثبت کنندگان) با کندی مواجه شده است، اما اختلالی در آن وجود ندارد.در همین حال عضو هیات مدیره بانک ملی گفت: با توجه به اینکه در رو اول ثبت‌نام پیش‌فروش کمتر از 100 هزار نفر ثبت‌نام کردند، میزان مراجعه برای دریافت سکه در روز سه شنبه زیاد نبود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل ازایرنا،رضا سراج  با تکذیب اختلال در سامانه پیش فروش سکه تاکید کرد: هیچ قراری برای تعویق در تحویل سکه ها نیست.

وی درمورد زمان تحویل سکه ها در شهرستان ها نیز گفت: بر اساس برنامه، تحویل سکه ها در شهرستان ها نیز هم زمان با تهران، از روز جاری آغاز شده است.

بر اساس اعلام بانک مرکزی ، هویت مراجعه کنندگان دریافت سکه پیش فروش شده باید در سامانه پیش فروش سکه احراز شود، اما این سایت در روز جاری به دلیل مراجعه بسیار، با کندی مواجه شده ا ست.

بر اساس این گزارش،بانک مرکزی با توجه به مشاهده نواقصی در مورد ثبت مشخصات هویتی متقاضیان در برخی رسیدهای پیش ‌خرید، متقاضیانی را مجاز به تحویل مسکوک طلا می‌داند که مشخصات آن‌ها بدون مغایرت در سامانه پیش‌ فروش سکه موجود در شبکه امن بین بانکی (به نشانی portal.pbn.net)، ثبت شده باشد.

 

بروز اختلال در روز اول تحویل سکه ها طبیعی است

در همین حال عضو هیات مدیره بانک ملی گفت: با توجه به اینکه در رو اول ثبت‌نام پیش‌فروش کمتر از 100 هزار نفر ثبت‌نام کردند، میزان مراجعه برای دریافت سکه در روز سه شنبه زیاد نبود.

به گزارش پایگاه خبری اعتبار به نقل از فارس، عباس کمره‌ای با بیان این نکته که هنوز آمار دقیقی از میزان سکه‌های عرضه شده در روز اول در دست نیست، اظهار داشت: روز اول ممکن است با مشکلاتی مواجه باشد ولی خوشبختانه امروز کار به خوبی پیش‌ رفت و بانک مرکزی و ملی اطلاع رسانی خوبی داشتند.

وی افزود: اطلاع دقیقی از میزان سکه‌های پیش فروش شده یا ارائه حواله به متقاضیان وجود ندارد.

عضو هیات مدیره بانک ملی با تایید به وجود آمدن اختلال در سیستم بانک ملی برای عرضه سکه‌های پیش‌فروش شده گفت: طبیعی است که در رو اول هر کاری اختلال‌هایی ایجاد شود، اما هم‌اکنون روند به صورت طبیعی در حال انجام است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان این نکته که در روز اول پیش‌فروش سکه در تاریخ 29 آذر سال گذشته کمتر از 100 هزار نفر برای پیش‌فروش ثبت‌نام کردند، گفت: بنابراین انتظار ما در روز اول عرضه سکه‌های پیش‌فروش شده همین میزان بود، اما تاکنون کمتر از تعداد ثبت‌نامی‌ها برای دریافت سکه‌های خود مراجعه کرده‌اند.

کمره‌ای ادامه داد: در پنج روز ابتدای ثبت نام از متقاضیان پیش‌فروش سکه استقبال زیادی نشده بود و با توجه به اینکه برای عرضه سکه‌ها باید حداقل چهار ماه از مدت پیش‌فروش گذشته باشد، در چند روز ابتدایی عرضه سکه در سال جاری تعداد زیادی برای دریافت مراجعه نخواهند کرد.

وی  با بیان این نکته که در چند روز اول ثبت‌نام‌ها به دلیل نبود اطلاع‌رسانی کافی یا نداشتن عدم شناخت از این روش، استقبال چندانی نشد، گفت: اما پس از مدتی استقبال خوبی از پیش‌فروش سکه صورت گرفت و 4 میلیون و 100 هزار سکه پیش‌فروش شد.

عضو هیات مدیره بانک ملی افزود: ممکن است کسانی که برای دریافت سکه‌های پیش فروش شده مراجعه نکرده اند، در رزوهای بعد اقدام کنند که این موجب ازدحام در شعب خواهد شد.

وی تاکید کرد: کسانی که در تاریخ 30 آذر سال گذشته ثبت‌نام‌کرده‌اند باید در تاریخ 30 فروردین و ثبت‌نام‌کنندگان در تاریخ اول دی باید  اول اردیبهشت برای دریافت سکه مراجعه کنند زیرا از مدت پیش‌فروش سکه حداقل باید چهار ماه گذشته باشد.

به گفته وی، عرضه سکه‌های پیش‌فروش شده مرحله اول طی یک ماه  صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. فريد می گوید

    دوروز است براي دريافت سكه مراجعه ميكنم (12،13تيرماه) بازم سايت پورتال خراب چيكاركنيم

    از زنجان (بانك ملي شعبه ارگ)

ارسال یک پاسخ

18  ⁄    =  2