کسب رتبه نخست شرکت خدمات انفورماتیک در کارآفرینی و توسعه کسب و کار

در دومین جشنواره ملی فاوا صورت گرفت:

شرکت خدمات انفورماتیک در دومین جشنواره ملی فاوا که با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ارتباطات به مناسبت روز جهانی ارتباطات برگزار شد موفق به کسب رتبه نخست کارگروه کارآفرینی و توسعه کسب و کار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  مدیریت روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک،همزمان با روز جهانی ارتباطات و در جشنواره ملی فاوا از میان 900 طرح ارائه شده در قالب 8 کارگروه تولید و پشتیبانی، پژوهش و نوآوری، کیفیت و ارائه خدمات شبکه ای، آموزش و اطلاع رسانی، کارآفرینی و توسعه کسب و کار، ارائه خدمات محتوا، توسعه صادرات حوزه IT و جایزه ملی کیفیت شرکت خدمات انفورماتیک موفق به احراز رتبه مذکور گردید که به همین مناسبت با اهدای تندیس و لوح تقدیر از مهندس سید ابوطالب نجفی مدیرعامل شرکت تقدیر به عمل آمد.

هدف از برگزاری این جشنواره سالانه تقدیر از برگزیدگان، تلاشگران، متخصصان و مدیران عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور می باشد.

براساس رویکردهای جدید جشنواره، امسال هشت کارگروه براساس اهداف و سیاستهای فراسازمانی و موضوعی تشکیل گردید و در ترکیب اعضای کارگروهها نیز  از حضور مدیران با تجربه، متخصصان و اساتید دانشگاه بهره گرفته شد.

شرکت خدمات انفورماتیک متناسب با زمینه های فعالیتی خود در چهار کارگروه از مجموع هشت کارگروه موجود حضوریافته و توانست از میان 900 طرح ارائه شده حائز رتبه اول در محور کارآفرینی و توسعه کسب و کار وارائه خدمات این کارگروه شود.

شایان ذکر است انتخاب شرکت خدمات انفورماتیک بر اساس سنجش 9 معیار تعریف شده از سوی کمیته داوران صورت گرفته است. نوآوری و خلاقیت، سهم در بازار، کیفیت خدمات و فعالیت ها، سنجش اقتصادی و مقاومتی، بهره گیری از فناوری های نوین و دانش بنیان، سرمایه گذاری و خطر پذیری مالی، آینده نگری و منابع انسانی و گستردگی فعالیت در منطقه جغرافیایی معیارهایی است که با نظر کمیته داوران شرکت خدمات انفورماتیک توانسته با برخورداری از آنها به عنوان یکی از شرکت های برتر در حوزه فاوا معرفی شود.

برخی از شرکت کنندگان نیز حائز رتبه نشده و تنها از آنها تقدیر به عمل آمد .این مراسم روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه برگزار گردید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

76  ⁄  19  =