گزارش محرمانه از شیر با طعم وایتکس

در حالی که تامین امنیت غذایی جامعه در گرو توجه مسئولان است، بررسی‌ها از گزارشات محرمانه ای از به مخاطره افتادن این امنیت حکایت می‌کند، به طوری‌که رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از این گزارشات پرده برمی‌دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  از مهر، بی تردید تامین و حفظ امنیت و سلامت غذایی جامعه مهمترین وظیفه دولتها در قبال ملتهاست و هرچه میزان امنیت غذایی جامعه ارتقا یابد، تراز دولتها نیزدر فراهم کردن رفاه اجتماعی افزایش می یابد. از این رو می بایست دولتها برای تضمین امنیت غذایی جامعه به مقابله با هرتهدیدی که متوجه آن می شود، برخیزند تا شاخص کیفیت اداره کشور توسط آنها بهبود یابد.

براساس تبصره 2 ماده 149 قانون برنامه پنجم، دولت باید برنامه تأمین سلامت غذا از مزرعه تا سفره را طی سال اول برنامه تصویب و اقدامات قانونی لازم برای اجرای آن را به عمل می‌آورد که در عمل چنین اتفاقی نیفتاد.

همه چیز از اظهارات جنجالی برخی تولیدکنندگان محصولات بستنی و لبنیات آغاز شد. آنان اعلام کردندۀ برخی از تولیدکنندگان برای بقا در شرایطی که حق افزایش قیمت محصولات خود را با وجود رشد هزینه ها ندارند، آنها را ناگزیر کرده تا برخی اصول بهداشتی تولید را نادیده بگیرند به طوریکه با افزودن برخی مواد شوینده مثل وایتکس به شیر بخشی از افزایش هزینه های تحمیل شده را جبران کنند!

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  1  =