افزایش سهم درآمد پست بانک با توسعه خدمات الکترونیکی

محبیان تاکید کرد:

و تنوع آن از مهم ترین سیاست های پست بانک در سال جاری است و با ایجاد بسترهای بانکداری الکترونیک در شهرها و روستاها و همچنین گسترش باجه های شبانه روزی 24×7 تلاش می کنیم نقاط تماس و دسترسی عمومی را افزایش داده تا سهم درآمد بانک از بخش خدمات را بالا ببریم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محبیان در مراسم افتتاح محل جدید شعبه شهید مفتح تهران افزود: سیاست کلی پست بانک توسعه شعب و واحدهای اجرایی در شهرها و روستاها برپایه توسعه خدمات به ویژه خدمات الکترونیکی است و ازگسترش واحدهای ستادی و اداری بانک جلوگیری می کنیم چون درصدد کاهش هزینه های تشکیلاتی و اداری برای پایین آوردن قیمت تمام شده پول هستیم.

وی اظهار داشت: تنوع خدمات پست بانک برپایه خرده بانکداری است و تمام دستگاه ها و نهادهای دولتی و خصوصی با توجه به شرایط ممتاز آن در پی استفاده از خدمات آن به ویژه در روستاها و مناطق محروم کشور هستند.

مدیرعامل پست بانک با اشاره به تاکید بانک مرکزی مبنی بر مستقل شدن واحدهای پست بانک افزود: آینده این بانک بسیار روشن است چون تمرکز آن بر روی خدمات بانکی، پولی و مالی در مناطق روستائی و غیربرخوردار کشور است و نرم افزار آن نیز دردفاترخدمات بانکی با امنیت بسیار بالا عملکرد موفقی داشته و با ارایه خدمات دستگاه های اجرائی، سهم خدمات را در اقتصاد کشور افزایش داده است.

محبیان تصریح کرد: پست بانک با مظلومیت تمام به وظیفه خدمت رسانی خود در سطح کشور پرداخته و به تنهایی حدود 30 درصد از 33 درصد خدمات بانکی را در روستاها و مناطق محروم کشور به هموطنان ارایه می کند.

وی با تاکید بر مشتری مداری عنوان کرد: هم اکنون شبکه پست بانک ظرفیت ارایه 4 میلیون کارت بانکی را دارد و باید فرهنگ استفاده از آن را در بین مردم ترویج داد.

بر اساس این گزارش، پست بانک شعبه شهید مفتح تهران از هفتم تیرماه سال جاری به خیابان مفتح جنوبی پایین تر از ایستگاه مترو انتقال یافته و با حضور محبیان و تنی چند از مشتریان و کسبه محل رسما به بهره برداری رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ⁄  1  =