رشد ۳۲ درصدی کارت های الکترونیک بانک صادرات

آمارها نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد

بانک صادرات برای افزایش سطح دسترسی مشتریان به خدمات بانکداری نوین تا پایان خرداد ماه سال جاری 28 میلیون و 500 هزار کارت الکترونیک صادرکرده است که این تعداد کارت صادره بیانگر رشد 32 درصدی نسبت به مقطع مشابه درسال گذشته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک برای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، این بانک نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان دراسرع وقت اقدام  کرده و بر این اساس تا پایان خرداد ماه سال جاری،بالغ بر 28 میلیون و 500 هزار کارت صادر و تحویل مشتریان کرده است که از این تعداد، حدود 20 میلیون کارت مربوط به استان ها و 8 میلیون و 500 هزار کارت مربوط به مشتریان این بانک در  تهران است.

این گزارش حاکی است، از بین انواع کارت های الکترونیکی، کارت های سپهر با توجه به قابلیت‌های زیاد آن که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاه‌‌های خودپرداز، خرید online از طریق بسترهای اینترنتی، خرید با استفاده از دستگاه‌های پایانه فروش را برای مشتریان فراهم می‌سازد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

دارندگان سپهرکارت‌های این بانک می‌توانند از خدمات متنوع دستگاه‌های خودپرداز، خدمت  پرداخت تلفنی قبوض و تلفنبانک  صدای سپهر (09602)، پایانه‌های فروش نصب شده در فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور و دستگاه‌های کارت خوان شعب استفاده کنند.

بانک صادرات ایران با برخورداری از 3 هزار شعبه سپهری درسراسر کشور روزانه به طور متوسط حدود 14 میلیون تراکنش را به صورت آنی انجام می‌دهد و همچنین تعداد 3 هزار و 775 دستگاه خودپرداز این بانک به صورت میانگین روزانه 2میلیون و300 هزار تراکنش مالی موفق مربوط به دارندگان کارت های این بانک و کارت‌های شتابی را انجام می‌دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

84  −    =  75