پیام تبریک نتانیاهو به مرسی

منابع اسرائیلی فاش کردند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی به رئیس جمهوری منتخب مصر پیروزی وی را در انتخابات تبریک گفته و ابراز امیدواری کرده بتواند با دولت جدید مصر روابط خوبی برقرار کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا، روزنامه هاآرتص به نقل از منابع آگاه اسرائیلی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نامه‌ای به محمد مرسی، رئیس جمهوری منتخب مصر که توسط سفارت این رژیم در قاهره به مرسی تحویل داده شده، پیروزی وی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفته است.

بنا به گزارش هاآرتص، نتانیاهو در این نامه ابراز امیدواری کرده که دولت رژیم صهیونیستی بتواند با دولت جدید مصر همکاری‌های خوبی داشته باشد.

نتانیاهو همچنین از رئیس جمهوری جدید مصر خواسته است تا به توافقنامه‌های مصر با رژیم صهیونیستی به ویژه معاهده صلح میان دو طرف پایبند باشد چرا که این مساله به نفع دو طرف است.

این مسئول بلندپایه رژیم صهیونیستی که خواست نامش فاش نشود همچنین مدعی شد که در هفته جاری بنیامین نتانیاهو به طور مستقیم و از طریق تلفن با رئیس جمهوری مصر سخن خواهد گفت و در صورتی که این امر محقق نشود با میانجیگری آمریکا مذاکراتی میان دو طرف انجام خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  6