افزایش سهم بیمه های عمر در پرتفوی بیمه کوثر/

مدیر عامل شرکت بیمه کوثر از افزایش سهم بیمه های عمر در سبد پرتفوی بیمه کوثر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از روابط‌ عمومی بیمه کوثر، 'عبدالرسول عطایی' در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت، دستیابی به پرتفوی 657 میلیارد ریالی و صدور بالغ بر 229 هزار فقره بیمه نامه، رشد 14 برابری (1400 درصدی) نسبت به سال قبل و ارتقاء از رتبه 22 صنعت بیمه به جایگاه 15 را از جمله فعالیت های این شرکت در سال 90 دانست.

وی با اشاره به ترکیب پرتفوی بیمه کوثر در سال 90 ادامه داد: بیمه ثالث با 32 درصد، بیمه عمر با 27 درصد و بیمه آتش سوزی با 13 درصد بیشترین بخش سبد پرتفوی این شرکت را تشکیل می دهند.

عطایی همچنین در راستای تحقق شعار 'ما زندگی را بیمه می کنیم' در سال 91 شاهد افزایش سهم بیمه های عمر در سبد پرتفوی بیمه کوثر هستیم.

وی از جمله مهمترین دستاوردهای سال 90 را ورود بیمه کوثر به فرابورس عنوان کرده و تأدیه (پرداخت) 50 درصد سهام تعهد شده توسط سهامداران را از جمله دیگر اقدامات سال 90 برشمرد.

عطایی در خصوص اهم برنامه های سال 91 بیمه کوثر گفت: استفاده از ابزارهای الکترونیک و سامانه های هوشمند جهت ارائه خدمات هر چه بهتر توسعه خدمات اینترنتی، پیاده سازی سیستم مدیریت عملکرد مبتنی بر BSC، اصلاح و توسعه سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001:2008، تدوین برنامه راهبردی فناوری اطلاعات (IT MASTER PLAN)، توسعه خدمات بیمه ای و ارائه بیمه های جدید می باشد.

وی افزود: سود خالص حاصل از هر سهم بیمه کوثر برای سال مالی 1390، 134 ریال بود که مجمع با پرداخت 94 ریال سود به ازای هر سهم موافقت کرد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه کوثر با 99 درصد از سهامداران برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

23  −    =  16