امکان ثبت درخواست عضویت در «بانکسا»

ثبت درخواست عضویت در سامانه معاملات آنی سهام (بانکسا) از طریق نت‌بانک سامان امکان‌پذیر شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک با ایجاد این سرویس مشتریان بانک سامان می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به دفاتر شرکت‌های کارگزاری یا یکی از شعب بانک، درخواست فعال‌سازی یکی از سپرده‌ه ای خود جهت انجام معاملات آنی سهام از طریق یکی از کارگزاری‌های طرف‌قرارداد را ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، درخواست‌های ثبت‌شده در نت‌بانک در روز کاری بعد توسط بانک بررسی و به صورت الکترونیکی برای کارگزاری مربوطه ارسال می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: همچنین مشتریان بانک سامان می‌توانند با انتخاب گزینه «گزارش‌گیری از درخواست‌های ثبت‌شده» در قسمت «خدمات بازار سرمایه-خرید وفروش آن‌لاین سهام»، وضعیت درخواست خود را مشاهده کنند.

گفتنی است، امکان انجام معاملات آنی پس از تایید مشتری توسط کارگزاری امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین در صورتی‌که به دلایلی همچون واجدشرایط نبودن سپرده معرفی‌شده، انسداد سپرده، رد کارگزار و غیره، امکان پذیرش درخواست مشتری نباشد، درخواست رد و وضعیت پذیرش آن به مشتری اعلام می‌شود.

این گزارش حاکی است، ایمنی بالا در خرید و فروش سهام، صرفه‌جویی در وقت و هزینه و غیره از جمله مزایای استفاده از سامانه بانکسا برای مشتریان بانک سامان است.

گفتنی است، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 6422-021 مرکز سامان‌ا رتباط تماس بگیرند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  2  =