رشد ۳۸ درصدی تعداد کارتهای هدیه صادره بانک صادرات

بانک صادرات ایران تا پایان شهریور ماه سال­جاری بیش از 4 میلیون و 680 هزار فقره کارت هدیه صادر و در اختیار متقاضیان قرارداده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این بانک به منظور کاهش در استفاده از وجه نقد و ترویج فرهنگ بهره‌مندی از پرداخت الکترونیکی و کاهش در هزینه‌ها و خطرات استفاده از وجه نقد تا پایان شهریور ماه سال­جاری 4 میلیون و 680 هزار کارت هدیه صادر و به مشتریان و متقاضیان ارایه نموده است. این تعداد کارت صادره نشان دهنده رشد 38 درصدی این بانک در زمینه صدور این گونه کارت‌ها نسبت به ماه مشابه درسال قبل می‌باشد .

کارت‌های هدیه بانک صادرات ایران در کلیه شعب و به مناسبت‌های مختلف (نظیر ازدواج، تولد واعیاد مذهبی، ملی و…) و مبالغ متفاوت براساس نیاز و درخواست هموطنان صادر می‌شوند. گفتنی است از مجموع کارت‌های صادره تعداد یک میلیون و 270 هزار کارت هدیه درتهران  و 3 میلیون و 410 هزار کارت هدیه را در استانها صادر و به متقاضیان تحویل داده است.

شایان ذکراست بانک صادرات ایران با دراختیار داشتن بیش از 384 هزار دستگاه پایانه فروش در اقصی نقاط کشور، 3 هزار و 796 دستگاه خودپرداز، افتتاح بیش از 47 میلیون حساب Online سپهری و صدور بیش از 29 میلیون و 500 هزارکارت الکترونیکی  نقش برجسته‌ای درتحقق اهداف و چشم اندازهای بانکداری الکترونیکی درکشور دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  −  31  =