بانک هاي تجارت و سرمایه چکهای هم را در سراسر کشور پاس می کنند

به منظور تسهیل انجام امور بانکی:

بانک‌های تجارت و سرمایه ارائه خدمات مشترک آنی در حوزه حساب‌های جاری را در سراسر کشور آغاز کردند.پس از اجرای موفق مراحل اول و دوم این طرح به صورت آزمایشی از روز شنبه هجدهم آذرماه ارائه این خدمت را در سراسر کشور آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، بانکهای تجارت و سرمایه پس از اجرای موفق مراحل اول و دوم این طرح به صورت آزمایشی در استان های خراسان رضوی و اصفهان ، از روز شنبه هجدهم آذرماه ارائه این خدمت را به مشتریان شعب این دو بانک در سراسر کشور آغاز کردند.

با اجرای این طرح مشتریان دو بانک تجارت و سرمایه می‌توانند با حضور در هر یک از شعب این دو بانک عملیات دریافت و پرداخت چک‌های خود را تا مبلغ 150 میلیون ریال به صورت آنی انجام دهند .

گفتنی‌است این طرح در راستای سیاست‌های مشتری‌مدارانه بانک تجارت و به منظور تسهیل انجام امور بانکی مشتریان دو بانک مذکور اجرا شده و بانک تجارت درصدد است به منظور تسهیل و تسریع دسترسی هموطنان به خدمات بانکی، کاهش هزینه ها و دیگر مشکلات ناشی از تردد در کلانشهرها و استفاده بهینه از ظرفیت‌های بانک‌های همکار، با سایر بانک‌های کشور تفاهم‌نامه همکاری در این خصوص امضا نماید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ⁄  1  =