پیامک‌های تبلیغاتی ۸ درصد مشترکان قطع شد

مدیر عامل همراه اول با اشاره به واگذاری 60 میلیون شماره توسط این اپراتور در پاسخ به این که چند درصد مشترکان پیام تبلیغاتی همراه اول را نخواسته‌اند، گفت: 7 تا 8 درصد که سامانه برای آنان غیر فعال شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تسنیم، وحید صدوقی درباره کمبود نامبرینگ این اپراتور و ارائه درخواست جدید برای واگذاری بیشتر شماره تلفن‌ها، اظهار کرد: ما 100 میلیون شماره داریم که تا الآن 60 میلیون از آن‌ها را واگذار کرده‌ایم، پس با این حساب کمبودی در شماره نداریم.

وی درباره دلیل درخواست جدید ابراز کرد: در گذشته نامبرینگ ما براساس منطقه بود و از این جهت در بعضی مناطق همچون دو و سه با کمبود مواجه شدیم و درخواستی برای نامبرینگ جدید داشتیم البته غیر فعال کردن سیم کارت هم در این دو منطقه صورت گرفته است نه تمامی مناطق.

او درباره رفع چنین نقصی در سیستم شبکه‌ای گفت: با تصویب طرح Flatسازی شبکه مسلما نواقص مرتفع خواهد شد و مابقی شماره‌ها را راحت‌تر می‌توانیم واگذار کنیم.

مدیر عامل همراه اول در پاسخ به این سوال که آیا شماره‌های جدید برای مناطق با پرفیت تکمیل می‌تواند تأثیری بر روی شماره‌های از پیش واگذار شده و تغییر شماره آن‌ها داشته باشد؟ گفت: مسلما با نامبرینگ جدید سعی می‌کنیم تمامی نقاط قوت شبکه گذشته حفظ شود و مشکلی به وجود نیاید اما تغییر در شماره و سرشماره در دست بررسی است.

وی درباره سیم‌کارت‌های فعال و غیر فعال این اپراتور گفت: تا حال حاضر حدود 62 میلیون سیم کارت واگذار شده که حدود 3 میلیون سیم‌کارت از اعتبار خارج است و مشترکان باید برای فعال سازی آن مجددا اقدام کنند.

صدوقی در پاسخ به این سوال که قرار بود یکسری کدهای پایین تر با نرخ مشخص تا انتهای سال گذشته ارائه شود، چه شد؟، گفت:  واگذاری سیم کارت دائمی در دوره یک ساله خوب بوده و در این راستا سامانه‌ای را در تالار حراج باز کرده‌ایم که متقاضیان از طریق آن می توانند درخواست برای خرید سیم کارت دائمی و اعتباری داشته باشند و علاوه بر این از طریق سامانه گلچین نیز می‌توانند برای درخواست سیم کارت اقدام کنند.

وی در مواجه شدن با سوال دیگری مبنی بر اینکه چند درصد از مشترکان پیام تبلیغاتی همراه اول را نخواسته‌اند، گفت: 7 تا 8 درصد پیام آگهی و تبلیغاتی نخواسته‌اند که درخواست‌ خود را براساس سامانه پیامکی 9990 ارائه داده‌اند و سامانه برای آنان غیر فعال شده است.

او درباره دیرکرد در ورود به بورس گفت: تمامی اقدامات انجام گرفته و بورس نیز تأیید کرده است اما به دلیل اینکه بورس درگیر واگذاری سهام عمده خلیج فارس بود، کار با کمی تأخیر روبرو شد؛ تنها مانده که بورس نماد ما را باز کند تا عملا وارد بورس شویم.

وی درباره افزایش سرمایه نیز عنوان کرد: افزایش سرمایه از طرف ما به همراه طرح توجیهی به بورس ارائه شده و بورس باید این گزارش‌ها را از طریق گزارشات حسابرسی تأیید کند که عملا سه، چهار ماهی به طول خواهد انجامید.

مدیر عامل همراه اول درباره توسعه سایت‌های ارتباطاتی نیز گفت: در دو سال اخیر 3700 سایت طراحی و پیاده سازی و 6700 سایت نیز در راستای فاز چهارم توسعه، ارتقا داده‌ایم که علاوه بر این‌ها سایت‌های پورتابل نیز برای مواقع ضروری در نظر گرفته شده که به عنوان مثال در تهران 30 سایت پورتابل داریم.

او ادامه داد: توسعه در مناطق شهری و استانی نیز هم‌سان توسعه منطقه پیش می‌رود به گونه‌ای که الآن اکثر مناطق مسکن مهر پوشش‌دهی دارد اما توسعه سایت و ارتباطات آن همگام با توسعه منطقه پیش می‌رود.

وی در پایان درباره طرح 5+55 همراه اول و دستاوردهای آن گفت: برآورد این است که اجرای این طرح، حدود 20 درصد ترافیک شبکه را ارتقا داده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  16