سوئد در آشوب

در پی کشته شدن یک مهاجر 69 ساله زیر کتک پلیس، استکهلم چند شبی است که ناآرام است. در همین حال شبکه تلویزیونی راشا تودی نوشت: در کشته شدن مهاجری شصت و نه ساله در هفته گذشته در حومه استکهلم، خانواده خشمگین این فرد با پلیس درگیر شدند و شیشه های چند خانه را شکستند. همچنین در این خشونت ها چند خودرو به آتش کشیده شد.مارک آبرامسون رئیس حزب دموکرات ملی سوئد دلیل بروز این خشونت ها را ناکارآمدی سیاست چند فرهنگی در سوئد دانست و گفت: سیاست های مهاجرتی قدیمی باعث تولید تنش های اجتماعی در سوئد شده است.وی افزود: این خشونت ها نتیجه سیاست های قدیمی و ورود فرهنگ های مختلف به سوئد در سال های هزار و نهصد و هشتاد است؛ این سیاست ها باعث افزایش مهاجرت به سوئد در سال های هزار و نهصد و نود شد.مارک آبرامسون ادامه داد: این خشونت ها نشان می دهد که سیاست های قدیمی دیگر عملکردی ندارند؛ این حوادث چندین بار در گوتنبرگ و مالمو روی داده است و ما شاهد این خشونت های فرقه ای علیه سوئدی ها بودیم.وی با اشاره به اینکه همه تلاش ها در سوئد برای همبستگی فرهنگ های مختلف به شکست منجر شده است، گفت: دلیل بروز خشونت ها این است که افراد مهاجر نمی توانند خود را با هویت سوئدی تطبیق دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  خبرآنلاین، استکهلم، پایتخت سوئد، دومین شب ناآرام را نیز پشت سر گذاشت. 7 نفر در جریان درگیری با پلیس دستگیر شدند. ناآرامی‌ها در پایتخت سوئد از یکشنبه شب و در پی مرگ یک مرد 69 ساله زیر کتک و شکنجۀ پلیس آغاز شد.

در همین حال شبکه تلویزیونی راشا تودی نوشت: در کشته شدن مهاجری شصت و نه ساله در هفته گذشته در حومه استکهلم، خانواده خشمگین این فرد با پلیس درگیر شدند و شیشه های چند خانه را شکستند. همچنین در این خشونت ها چند خودرو به آتش کشیده شد.
مارک آبرامسون رئیس حزب دموکرات ملی سوئد دلیل بروز این خشونت ها را ناکارآمدی سیاست چند فرهنگی در سوئد دانست و گفت: سیاست های مهاجرتی قدیمی باعث تولید تنش های اجتماعی در سوئد شده است.

وی افزود: این خشونت ها نتیجه سیاست های قدیمی و ورود فرهنگ های مختلف به سوئد در سال های هزار و نهصد و هشتاد است؛ این سیاست ها باعث افزایش مهاجرت به سوئد در سال های هزار و نهصد و نود شد.

مارک آبرامسون ادامه داد: این خشونت ها نشان می دهد که سیاست های قدیمی دیگر عملکردی ندارند؛ این حوادث چندین بار در گوتنبرگ و مالمو روی داده است و ما شاهد این خشونت های فرقه ای علیه سوئدی ها بودیم.

وی با اشاره به اینکه همه تلاش ها در سوئد برای همبستگی فرهنگ های مختلف به شکست منجر شده است، گفت: دلیل بروز خشونت ها این است که افراد مهاجر نمی توانند خود را با هویت سوئدی تطبیق دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

18  ⁄  2  =