جمشید مشایخی: خانه‌نشین شده‌ام

جمشید مشایخی معتقد است: «همه چیز سینما به هم ریخته و اختلافات زیاد است، بنابراین امیدوارم از وضعیت فعلی خارج شویم.»

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا این بازیگر پیشکسوت سینما،‌ تئاتر‌، تلویزیون با بیان اینکه یک سال و نیم است که خانه‌نشین شده‌، ادامه داد: «یکی دو پیشنهاد بود که راضی‌ام نکرد. متاسفانه همه چیز به هم خورده است و کسی به تعهدش پایبند نیست.»

وی ادامه داد: «کاری به نام «اولین باران پاییزی» به تهیه کنندگی سیمافیلم برای تلویزیون انجام دادم که هنوز نیمی از دستمزد من را بعد از گذشت بیش از یکسال نداده‌اند و من هم اخلاقم به گونه‌ای نیست که بخواهم پیگیر حقوقم باشم.»

مشایخی در بخش دیگری از سخنانش، گفت: «اغلب مردم عصر‌ها به خانه می‌آیند و سریال‌های بی‌ربط ماهواره را می‌بینند. در حالی که باید خودمان آنقدر کار خوب داشته باشیم که مردم رغبت نکنند سراغ آن‌ها بروند.»

بازیگر «کمال‌الملک» گفت: «ما هنرمندان بزرگی داریم که بتوانند کار خوب انجام دهند ولی متاسفانه همه بیکار هستند و سینما خوابیده است.»

جمشید مشایخی در بخش پایانی سخنانش از ناصر تقوایی یاد کرد و گفت: «کارگردانان بزرگی مانند ناصر تقوایی‌ مدت‌ها است که کار نکرده‌اند. خانه سینمایی هم بود که به هم زدند و با بستن آن همه چیز به هم خورده است، اما امیدوارم در دوره‌ جدید این مشکلات حل شود و سینما دوباره رونق بگیرد.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  2  =