حاشیه های همایش قدردانی از مسولان ستادهای روحانی /ناظری هم خواند

آیین قدردانی از دست اندرکاران ستاد های انتخاباتی رییس جمهوری منتخب روزپنجشنبه در سالن اجلاس سران برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، تعداد زیادی از دست اندرکاران ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان های مختلف کشور از ساعت های اولیه صبح در محل سالن اجلاس سران حضور یافته بودند و برای آغاز مراسم ، لحظه شماری می کردند.

** در حالی که مدعوین با دعوت قبلی و با کارت دعوت امکان ورود داشتند اما ازدحام تعداد زیادی از هواداران و فعالان ستاد های انتخاباتی رییس جمهوری منتخب باعث باز شدن درهای ورودی سالن اجلاس سران و ورود همگان حتی افرادی که کارت و مجوز ورود به این مراسم را نداشتند، شد.

** این در حالی بود که بسیاری از خبرنگاران و عکاسان رسانه ها به دلیل نداشتن کارت دعوت موفق به حضور در این مراسم نشدند.

** آیت الله سید محمود علوی عضو مجلس خبرگان رهبری، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی، زهرا مصطفوی دختر امام خمینی(ره)،مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری و مسوولان ستاد مرکزی و ستادهای استانی از جمله شرکت کنندگان در این مراسم بودند.

** شرکت کنندگان در این مراسم عکس های حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری منتخب را در دست داشتند و همچنین دست نوشته هایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بوداتوبوسی نه، شایسته سالاری آری.

** مجری این برنامه از حضور و همراهی علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد که پس از آن شرکت کنندگان در این مراسم با شعار درود بر مطهری از وی تشکر کردند.

** دکتر حسن روحانی ساعت 11:50 دقیقه در این مراسم حضور یافت که شرکت کنندگان در هنگام ورود رییس جمهوری منتخب شعارهای صل علی محمد بوی بهشتی آمد،درود بر خاتمی سلام بر روحانی ،درود بر هاشمی سلام بر روحانی و روحانی دوست داریم سر دادند.

** همزمان با ورود رییس جمهوری منتخب شرکت کنندگان یکصدا شعر یاردبستانی من را زمزمه کردند.

** پگاه آهنگرانی بازیگر سینما، متنی ادبی در مناسبت با مراسم قرائت کرد که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

** شهرام ناظری از خوانندگان کشورمان در این مراسم چند قطعه را در حضور رییس جمهوری منتخب اجرا کرد.
وی پیش از اجرا گفت: دلیل اینکه بعد از 30 سال در چنین مجلسی شرکت می کنم لبخندی است
که بر لب های مردم ایران نقش بسته است.

** وقتی دکتر حسن روحانی رییس جمهوری منتخب ملت ایران به پشت تریبون رفت از آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی تشکر کرد .

** رییس جمهوری منتخب در سخنان خود با یادآوری این که شهرام ناظری ابیاتی از مولانا با عنوان «قفل زندان را بشکن» اجرا کرد، گفت: ما در دوران پسا مولانا هستیم و می خواهیم به جای شکستن قفل با کلید (قفل ها را) باز کنیم.

** رییس جمهوری منتخب پس از پایان سخنانش از تمبر یادبود انتخابات 24 خرداد ماه و پیروزی دولت تدبیر و امید رونمایی کرد.

در تمبر یادبود انتخابات 24 خرداد ماه و پیروزی دولت تدبیر و امید ، عکس حجت الاسلام والمسلمین روحانی رییس جمهوری منتخب ملت ایران و تصویر کلید، نماد تبلیغاتی وی وجود دارد که زمینه آن رنگ بنفش است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

18  ⁄  2  =